Acqua di Parma Colonia Leather Concentrée
Eau de Cologne férfiaknak
Nincs raktáron
Acqua di Parma luxusélményt nyújt a Colonia Leather Concentrée kölnivízzel, amely a hagyomány és a modernitás tökéletes harmóniáját képviseli. Ez a kollekció az olasz kézművesség és elegancia ünnepe, ideális választás azoknak a férfiaknak, akik kifinomult stílusra és szofisztikáltságra vágynak. Az illat a citrusos frissességével hódít, melyet mély, fás alap egészít ki, maradandó benyomást keltve.
Az illat a brazil narancs és a lime frissítő tónusaival indul, melyek energiát és vitalitást sugároznak. Az illat szívében finom rózsa és paraguayi petitgrain akkordok bontakoznak ki, amelyek szofisztikált virágmélységet kölcsönöznek. Az illat alapját érzéki és meleg bőr, cédrus és guajakfa tónusok alkotják, melyek hosszan tartó benyomást biztosítanak.
Acqua di Parma Colonia Leather Concentrée tökéletes választás esti alkalmakra vagy fontos társadalmi eseményekre, ahol felejthetetlen benyomást szeretne kelteni. Ez az illat az elegancia és férfiasság megtestesítője, ideális azoknak, akik szeretnék kiemelni egyéni stílusukat és karizmatikus megjelenésüket.
A Acqua di Parma Colonia Leather Concentrée kölnivíz optimális használatához vigye fel az illatot tiszta és száraz bőrre, különösen olyan pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fülek mögött, ahol az illat a legjobban kibontakozik. Az intenzívebb élmény érdekében felviheti az illatot ruhára is, de kerülje a közvetlen érintkezést a finom anyagokkal. A gondosan válogatott összetevőknek köszönhetően kis mennyiség is elegendő a hosszan tartó hatás eléréséhez.
Fej brazil narancs, lime
Szív paraguayský petitgrain, rózsa
Alap bőr, cédrus, Guaiac fa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.acquadiparma.com
EAN: 8028713240119
Acqua di Parma az olasz elegancia és kifinomult ízlés szinonimája, amelynek gyökerei 1916-ig nyúlnak vissza Parma szívében. A márkát Carlo Magnani báró alapította, aki egyedi illatot akart létrehozni, amely tükrözi a kozmopolita Olaszország szellemét, és friss kontrasztot kínál a korabeli nehéz kölnivizekkel szemben. A legendás Colonia kölni jelentette a márka első és kulcsfontosságú mérföldkövét, amely elnyerte az európai arisztokrácia, filmsztárok és igényes vásárlók kedvét világszerte. Az évek során Acqua di Parma egy gazdag hagyományokkal rendelkező, presztízsű házzá nőtte ki magát, amely ikonikus, minimalista dizájnjával hű marad olasz gyökereihez.
A márka filozófiája az autentikus olasz életstílus, a nemesség és minden pillanat örömének ünneplésére épül. Az Acqua di Parma hangsúlyt fektet a kézi gyártásra, a prémium alapanyagokra és a fenntartható termelésre – a természetes esszenciák kiválasztásától az ikonikus sárga csomagolásig, amelyet környezettudatosan dolgoznak fel. Inspirációját az olasz tájakból, művészetből és építészetből meríti, és illatai, valamint kozmetikumai révén mesél az időtlen harmóniáról és eleganciáról. A márka számos jelentős személyiséggel, például Audrey Hepburnnel vagy Cary Granttel társul, és rendszeresen eredeti kampányokkal jelentkezik, amelyek kiemelik egyedi karakterét.
Az Acqua di Parma kínálata luxus parfümöket, toalettvizeket, kölniket, testápolási termékeket, gyertyákat és otthoni illatokat foglal magában. Zászlóshajója az ikonikus Colonia kollekció, amely több változatot kínál különböző méretekben, a klasszikus frissességtől az intenzívebb értelmezésekig, mint a Colonia Essenza vagy a Colonia Oud. Nagy népszerűségnek örvend a Blu Mediterraneo sorozat is, amelyet a mediterrán természet ihletett, valamint az egyedi niche parfümök, a Le Nobili, amelyeket az olasz virágoknak szenteltek. A márka rendszeresen bemutat limitált kiadásokat és együttműködik neves tervezőkkel vagy művészekkel, így szólítva meg a stílus és eredetiség kedvelőit. Az Acqua di Parma ideális választás azok számára, akik kifinomult illatokat és kiegészítőket keresnek, amelyeket az olasz báj és hagyomány inspiráltak, és akik értékelik a minőséget és a részletekben rejlő történetet.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.