Acqua di Parma Leather
Eau de Parfum uniszex
Nincs raktáron
Acqua di Parma az olasz luxus és elegancia szinonimája. A Leather kollekcióból származó parfüm az orientális varázst hozza el életedbe. A 180 ml-es parfümvíz ideális azoknak, akik kifinomult illatra vágynak, amely gazdag és érzéki. Az illat gondosan megtervezett, hogy megszólítson férfiakat és nőket, akik valami különlegeset keresnek.
Az illat alapját a cédrus, a guajakfa és a bőr alkotja, amely mélységet és melegséget ad a parfümnek. Az illat szíve tele van virágos és gyógynövényes akcentusokkal, mint például a rózsa, a petitgrain, a kakukkfű és a lonc, amelyek együtt harmóniát teremtenek a frissesség és az édesség között. Az illat friss tónusokkal kezdődik, mint a brazil narancs, a málna és a szicíliai citrom, amelyek frissítő kezdést adnak a kompozíciónak.
Acqua di Parma Leather ideális választás különleges esti eseményekre vagy elegáns társasági összejövetelekre. Ez az illat úgy lett tervezve, hogy maradandó benyomást hagyjon és kiegészítse személyes stílusát az olasz kifinomultság egy érintésével.
A maximális hatás elérése érdekében vigye fel az Acqua di Parma Leather parfümöt a pulzuspontokra, mint például a csuklók, a nyaki artériák vagy a fülek mögötti területek. Ezek a testtájak természetesen sugároznak hőt, ami segíti az illat teljes kibontakozását és tartósságát egész este. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy ne sérüljön az illat finom összetevői. Tartsa a parfümöt hűvös és száraz helyen, távol a közvetlen napfénytől, hogy megőrizze intenzitását és karakterét hosszabb ideig.
Fej brazil narancs, málna, szicíliai citrom
Szív lonc, petitgrain, rózsa, timián
Alap bőr, cédrus, Guaiac fa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.acquadiparma.com
EAN: 8028713810626
Acqua di Parma az olasz elegancia és kifinomult ízlés szinonimája, amelynek gyökerei 1916-ig nyúlnak vissza Parma szívében. A márkát Carlo Magnani báró alapította, aki egyedi illatot akart létrehozni, amely tükrözi a kozmopolita Olaszország szellemét, és friss kontrasztot kínál a korabeli nehéz kölnivizekkel szemben. A legendás Colonia kölni jelentette a márka első és kulcsfontosságú mérföldkövét, amely elnyerte az európai arisztokrácia, filmsztárok és igényes vásárlók kedvét világszerte. Az évek során Acqua di Parma egy gazdag hagyományokkal rendelkező, presztízsű házzá nőtte ki magát, amely ikonikus, minimalista dizájnjával hű marad olasz gyökereihez.
A márka filozófiája az autentikus olasz életstílus, a nemesség és minden pillanat örömének ünneplésére épül. Az Acqua di Parma hangsúlyt fektet a kézi gyártásra, a prémium alapanyagokra és a fenntartható termelésre – a természetes esszenciák kiválasztásától az ikonikus sárga csomagolásig, amelyet környezettudatosan dolgoznak fel. Inspirációját az olasz tájakból, művészetből és építészetből meríti, és illatai, valamint kozmetikumai révén mesél az időtlen harmóniáról és eleganciáról. A márka számos jelentős személyiséggel, például Audrey Hepburnnel vagy Cary Granttel társul, és rendszeresen eredeti kampányokkal jelentkezik, amelyek kiemelik egyedi karakterét.
Az Acqua di Parma kínálata luxus parfümöket, toalettvizeket, kölniket, testápolási termékeket, gyertyákat és otthoni illatokat foglal magában. Zászlóshajója az ikonikus Colonia kollekció, amely több változatot kínál különböző méretekben, a klasszikus frissességtől az intenzívebb értelmezésekig, mint a Colonia Essenza vagy a Colonia Oud. Nagy népszerűségnek örvend a Blu Mediterraneo sorozat is, amelyet a mediterrán természet ihletett, valamint az egyedi niche parfümök, a Le Nobili, amelyeket az olasz virágoknak szenteltek. A márka rendszeresen bemutat limitált kiadásokat és együttműködik neves tervezőkkel vagy művészekkel, így szólítva meg a stílus és eredetiség kedvelőit. Az Acqua di Parma ideális választás azok számára, akik kifinomult illatokat és kiegészítőket keresnek, amelyeket az olasz báj és hagyomány inspiráltak, és akik értékelik a minőséget és a részletekben rejlő történetet.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.