Adidas Fruity Rhythm
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
Adidas bemutatja a friss és energikus Fruity Rhythm illatot, amely tökéletes a modern és magabiztos nők számára. Ez az eau de toilette ideális választás azoknak, akik olyan illatot keresnek, amely gyümölcsös és virágos tónusokat egyesít egy harmonikus egésszé. Az illat pontosan azokra a napokra készült, amikor tele vagyunk tevékenységekkel és dinamikával, és szükségünk van az érzékeink felpezsdítésére és az energiánk növelésére.
Az első tónusokban a fekete ribizli és az édes málna frissessége csendül fel, ami azonnal megragad és egy vitalitással teli világba vezet. Az illat szívében a frézia és a ciklámen finom árnyalatai találhatók, melyek virágos lágyságot és nőiességet kölcsönöznek. Az alapjegy pézsma mélységet és finom érzékiséget ad az illatnak, amely egész nap megmarad a bőrön.
A Fruity Rhythm az Adidas kollekció része, amely az aktív életmódot eleganciával és kifinomultsággal ötvözi. Ez a termék ideális választás a mindennapi viselethez, legyen szó munkáról vagy sporttevékenységekről, amikor friss és energikus akarsz maradni. Az illat láthatatlan társadként kísér, amely erősíti nőiességed és önbizalmadat.
Az optimális hatás érdekében alkalmazza a Fruity Rhythm eau de toilette-et a test pulzuspontjaira, például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé, ahol az illat jobban kibontakozik és tovább tart. Az intenzívebb élmény érdekében az illatot ruhára vagy hajra is permetezheti, de elegendő távolságból, hogy ne károsítsa a textíliát. Használja minden reggel, mielőtt elhagyja a házat, hogy egész nap élvezhesse a gyümölcsös és virágos tónusok egyedülálló kombinációját.
Fej fekete ribizli, málna
Szív ciklámen, frézia
Alap pézsma
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3412244510004
Adidas egy ikonikus német márka, amelynek gyökerei egészen 1949-ig nyúlnak vissza. Alapítója Adolf Dassler, akinek az innováció és a sportteljesítmény iránti szenvedélye egyedülálló karaktert kölcsönzött a márkának. Az első sportcipőktől, amelyeket Dassler tervezett, egészen a globális terjeszkedésig, az Adidas számos fontos mérföldkövet ért el – az első három csík védjegyként való használatától az olimpiai játékokon aratott sikerekig és a vezető sportolókkal való együttműködésig. A márka gyorsan elnyerte a tiszteletet a csúcsminőségű funkcionalitás és stílus ötvözése révén, és világszerte a sportcipők és ruházat szinonimájává vált.
Az Adidas filozófiája az innováció, a fenntarthatóság és az autenticitás elvein nyugszik. Az ökológiailag barátságos anyagokra és a környezeti lábnyom csökkentésére való törekvés minden új kollekcióban megjelenik, legyen szó újrahasznosított anyagokról vagy a műanyaghasználat korlátozásáról. A márka kreatív koncepcióját az utcai kultúra, a sport világa és a művészet inspirálja, ami merész dizájnokban és limitált kiadásokban tükröződik. Az Adidas szoros kapcsolatban áll számos hírességgel – sportcsillagoktól kezdve zenei és divatikonokig, mint Pharrell Williams vagy Kanye West, akik népszerű kollekciók társtervezői voltak. Kampányaiban a márka gyakran helyezi előtérbe az inklúziót és az önkifejezést, így nemcsak sport-, hanem életstílus-márkává is válik.
Az Adidas kínálatában a sport- és szabadidőcipők, ruházat és kiegészítők játszák a fő szerepet, de a mindennapi ápolást szolgáló illatanyagok és kozmetikumok is megtalálhatóak. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Superstar edzőcipő, az Adidas Originals kollekció, vagy a legendás modellek, mint a Stan Smith és a Gazelle. A beauty szektorban az Adidas széles választékban kínál dezodorokat, tusfürdőket és toalettvizeket, gyakran különböző sporttevékenységekhez és mindennapi viselethez alkalmas változatokban, például 50 ml vagy 100 ml kiszerelésben. Limitált kiadások és influencerekkel, tervezőkkel való együttműködések mindig valami újat és érdekeset hoznak a kínálatba. Az Adidas ideális választás mindazok számára, akik a minőség, a funkcionalitás és a stílus ötvözetét keresik – értékelni fogják aktív emberek, sportolók és azok is, akik modern megjelenésre és kényelemre vágynak minden pillanatban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.