Eau de Parfum The Collector Silver Ombre a Alexandre.J márkától férfiaknak és nőknek lett létrehozva. Ez a csomagolás az Ön által választott illatot tartalmazza, 100 ml .
Nincs raktáron
Meghosszabbított garancia a gépezetre (+ 1 év)
GARANCIA PLUS
HOSSZABBÍTOTT JÓTÁLLÁS A KARÓRA GÉPEZETÉRE (1 ÉV)
HOSSZABBÍTOTT GARANCIA
Válasszon jobbat, mint a standard jótállást! Használja ki a lehetőséget kicserélni vagy megjavítani a rossz árucikket ingyen.
Több mint 95 % bejelentett kérvényben eleget teszünk a vásárlónak.
HOGYAN HASZNÁLHATJA KI A HOSSZABBÍTOTT JÓTÁLLÁST ?
Az adott eseményt elküldi e-mailben az ügyfélszolgálathoz, cím info@brasty.hu. Kérem jelezze a :
Számla számát
Szolgáltatás alkalmazásának okát
Az ügyfélszolgálat kapcsolatba lép Önnel és megbeszéli a következő lépést, s a termék visszaküldését a címünkre.
A határidő a termék átvételétől számolódik.
MI TÖRTÉNIK TOVÁBB
Először is egy teljes diagnosztika a szerviz központban. Ha az áru nem volt mechanikusan károsítva, kérvényét intézzük. (termék javítása, csere, vagy jóváhagyás).
MEDDIG TART EZ
A kérvényeket azonnal intézzük, legkésőbb viszont 45 napig a termék átvételétől.
Nem tud mit kezdeni ? Lépjen velünk kapcsolatba.
Véletlen összetörés és eltulajdonítás (1 év)
Garancia Plus – Véletlen összetörés vagy lopás esetén
Most már soha nem kell féltenie karóráját.Velünk biztonságban van!
Több mint 95% bejelentett esetet a vásárló javára teljesítünk
Csak 10% részesség terheli a termék eladási árából
Ez a szolgáltatás vonatkozik a véletlen rongálás esetén, tönkretevés esetén, betörés, lopás esetében.
Teljes információt a biztosítási feltételekről ITT talál meg.
Hogyan kell bejelenteni a biztosítási eseményt
Eseményt bejelenti az ügyfélszolgálatnál e-mailbem, a címünkre info@brasty.hu. Az e-mailben kérem tüntesse fel az alábbiakat:
Eredeti számla számot
Károsodás okát (pontos leírást az esetről,hogyan történt a termék meg rongálása, eltulajdonítása ).
Eltulajdonítás, lopás esetén :
Határozat az eset elhalasztásáról
Hivatalos jegyzőkönyv, felmondás, igazolás, hogy bejelentette a rendőrségen az esetet – ne felejtse kérem megadni az anyagi kár bejegyzett számát.
Az ügyfélszolgálattól kap egy bejegyzési számot, e szám alatt lesz az ön kára evidálva. Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a következő lépést , s a káros termék visszaküldését a cégünk központjába.
Határidő az ügy intézéséről a rongált termék átvételének napjától számít, vagy a rendőrségi összes dokumentumok leadásától.
hogyan működik az ügyintézés
Ha megrongált termékről van szó , először is teljes diagnosztikára kerül sor egy autorizált szerviz központban. Ha a rongálás szintje megengedi , akkor javasolunk javítást , és fel becsüljük a költséget a javításra. Ezek után a Brasty eldönti, hogy tényleg rentabilis -e a javítás , vagy az ügyet intézi más módon.
Meddig is tart ez
Az összes bejelentett esetet azonnal kezdjük intézni , legkésőbb viszont 45 napig a termék vagy a rendőrségi dokumentumok átadásától, átvételétől..