Apivita Dry Dandruff Shampoo
erősítő sampon korpásodás ellen
Az Apivita Dry Dandruff Shampoo forradalmi megoldás a száraz hajjal és korpásodással küzdő nők számára. Ez az erősítő sampon nemcsak hatékonyan távolítja el a korpát, hanem javítja a haj általános állapotát is. Egyedi receptúrájának köszönhetően, amely ötvözi a természetes összetevőket és a modern tudományos ismereteket, biztosítja a haj számára a szükséges ápolást és védelmet.
Az Apivita márka híres elkötelezettségéről a természetes és környezetbarát termékek iránt. Filozófiájának részeként a természet erejét használja a legjobb eredmények elérése érdekében. Az Apivita Dry Dandruff Shampoo része ennek a hagyománynak, gyengéd, de hatékony ápolást kínálva a hajnak, amely extra hidratálást és védelmet igényel a kellemetlen korpásodás ellen. Ez a sampon ideális választás mindennapi használatra, különösen a hidegebb hónapokban, amikor a haj több hidratálást igényel.
Ideális száraz hajjal és korpásodási problémákkal küzdő nők számára. Alkalmas mindennapos használatra, különösen téli hónapokban.
Vigyen fel kis mennyiségű Apivita Dry Dandruff Shampoo-t a nedves hajra. Finoman masszírozza be a fejbőrbe, majd alaposan öblítse le. A legjobb eredmény érdekében ismételje meg a folyamatot, és használja rendszeresen.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Sampon |
| Márka | Apivita |
| Méret | 500 ml |
| Hajtípus | Korpás haj, Száraz haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
APIVITA COSMETICS DIETERY MEDICINAL PRODUCTS AEBE
www.apivita.com
EAN: 5201279082680
Apivita egy görög természetes kozmetikai márka, amelyet 1979-ben alapított Nikos és Niki Koutsianas gyógyszerészek. Az ihletet a méhészeti termékek gyógyító tulajdonságai és a mediterrán gyógynövények adták, amelyeket először egy kis családi gyógyszertárban kezdtek használni. A helyi márkából fokozatosan nemzetközileg elismert kozmetikumok lettek, amelyek különösen az arcbőr, a test és a haj természetes ápolása terén erős pozíciót építettek ki. Ma az Apivita a méhek világa, a természet és a modern dermokozmetika szinonimája, miközben továbbra is hangsúlyt fektet a gyógyszerészeti pontosságra és a magas természetes összetevők arányára.
Az Apivita filozófiája három pilléren nyugszik: méhek, természet és tudomány. A márka nagy hangsúlyt fektet a magas természetes összetevők tartalmára (többnyire 85% felett), mézet, propoliszt, méhpempőt és méhviaszt használ organikus növényi kivonatokkal és modern aktív anyagokkal, mint például a hialuronsav. A termékek a környezet iránti tisztelettel, kímélő összetétellel készülnek, felesleges szintetikus adalékok nélkül; számos termék érzékeny bőrre vagy gyermekek számára is alkalmas. A márka kreatív koncepciója tükröződik az olyan kollekciók neveiben is, mint a Queen Bee, Bee Radiant vagy Holistic Hair Care, amelyek egyesítik a méhészeti termékek erejét a modern szépség- és egészséges életmód felfogással.
Az Apivita kínálatában dominálnak az arcápoló krémek, szérumok és szemkörnyékápolók, például az ikonikus Queen Bee sorozat, amely a bőr öregedése ellen hat, vagy a ragyogást biztosító Bee Radiant kollekció, amely az első ráncokat és a fáradtság jeleit célozza meg. Jelentős részét képezi a hajápolás – samponok és olajok a Holistic Hair Care sorozatból, mint például a Cinchona & Propolis sampon a volumenért vagy a Nature’s Hair Miracle erősítő hajolaj, valamint a testápolási termékek, kézkrémek és ajándékcsomagok, mint a A Kiss on the hand Honey vagy a Bee Merry, amelyek mindennapi szertartásokra és ajándékozásra is alkalmasak. Az Apivita speciális termékeket is kínál, például a Natural Dental Care szájvizet vagy a kamillával és mézzel készült gyengéd gyermekápolást. A márka ideális azoknak a vásárlóknak, akik természetes, mégis hatékony kozmetikumokat keresnek magas méhészeti és gyógynövényi összetevőkkel, és szeretnék átfogóan ápolni bőrüket, testüket és hajukat, miközben a jól átgondolt összetételt részesítik előnyben a csillogó külső helyett.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.