Beyonce Pulse NYC
spray dezodor nőknek
Beyonce egyedülálló élményt hoz az illatok világába a Pulse NYC névre hallgató dezodorral. Ez a dezodor New York energikus ritmusa által inspirált, olyan nők számára készült, akik szeretnének kitűnni és megmutatni egyedi személyiségüket. Az illat a Beyonce kollekció része, amely merész és felejthetetlen illatairól ismert.
A Pulse NYC egy virágos robbanás, amely édes és gyümölcsös málna, gránátalma és körte jegyekkel indul, pünkösdi rózsa és jázmin finom árnyalataival gazdagítva. Az illat szívét egzotikus orchidea alkotja, amely érzékiséget és mélységet kölcsönöz a dezodornak. A pacsuli és cukorka alapjegyek édes és vonzó befejezést nyújtanak, amely hosszantartó benyomást hagy maga után.
Ez a dezodor ideális választás esti városi kiruccanásokra, ahol a figyelem középpontjába szeretne kerülni. Egyedülálló édes és virágos tónusainak kombinációja magabiztosság és elegancia aurájával öleli körül, így elengedhetetlen kiegészítő minden nő számára, aki szereti az életet nagy stílusban élni.
A legjobb hatás érdekében alkalmazza a Beyonce Pulse NYC dezodort tiszta és száraz hónalj bőrre. A frissítő illat érdekében naponta többször is használható, igény szerint. A spray-nek köszönhetően az alkalmazás egyszerű és egyenletes, így egész nap érezheti csodálatos illatát. Ne felejtse el hűvös és száraz helyen tárolni a dezodort, hogy megőrizze az illat intenzitását és minőségét.
Fej bazsarózsa, gránátalma, jázmin, körte, málna
Szív orchidea
Alap édesség, pacsuli
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
EAN: 3607348701827
Beyoncé egy márka, amely a jelenkor egyik legkiemelkedőbb zenei ikonja jellegzetes stílusát tükrözi. Az Egyesült Államokban jött létre 2010-ben, a híres énekesnő, dalszerző és színész, Beyoncé Knowles-Carter vezetésével, akinek kreatív víziója és stílusérzéke inspirálta a márka egész koncepcióját. A piacra lépése óta a márka gyorsan felkeltette a figyelmet az eredeti parfümjeivel, amelyek nemcsak Beyoncé zenei energiáját hordozzák, hanem hangsúlyozzák az egyediséget és a női erőt is. Az első és egyben meghatározó mérföldkő a Heat debütáló illat bemutatása volt, amely hatalmas sikert aratott és elindította az egész parfümvonalat.
A Beyoncé márka filozófiája az egyediség, az önbizalom és a szabad kifejezés ünneplésén alapul. Minden termék úgy van megtervezve, hogy bátorítsa a saját magunk vállalását és a tömegből való kitűnéstől való félelem elhagyását. A márka hangsúlyt fektet a minőségre és az összetevők gondos kiválasztására, miközben betartja az etikus gyártás elveit, és nem teszteli termékeit állatokon. Inspirációját a zene, a tánc és a női szépség lüktető világából meríti, ami tükröződik a dinamikus kampányokban és a jellegzetes vizuális megjelenítésben. A Beyoncé illatokat nemcsak a rajongói, hanem ismert személyiségek és divatbloggerek is kedvelik, akik értékelik a modern női energia megjelenítését.
A Beyoncé márka kínálata elsősorban a parfümökre összpontosít, köztük olyan kollekciók emelkednek ki, mint a Heat, Pulse és Rise. Minden kollekció széles választékot kínál változatokból és térfogatból, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt – a finom virágos tónusoktól az érzéki és karakteres kompozíciókig. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Heat parfüm, amely 30 ml, 50 ml és 100 ml kiszerelésben is kapható, és az elegancia és önbizalom szimbólumává vált, vagy a friss Pulse illat, amelyet a színpadi fellépés energiája ihletett. A márka rendszeresen jelentkezik limitált kiadásokkal, amelyek népszerűek a gyűjtők és a rendhagyó illatok kedvelői körében. Ideális választás mindazoknak, akik eredeti illatokat keresnek, amelyek kiemelik a személyiséget, szeretik a modern stílust, és szeretnének egy kis csillogó bájt csempészni a mindennapokba.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.