Bourjois Big Lashes Oh, Oui! Mascara
szempillaspirál szempilla meghosszabbítására és volumenre
Fedezze fel a francia elegancia varázsát a Bourjois Big Lashes Oh, Oui! Mascara szempillaspirállal, amely forradalmi megoldást kínál a szempillák hosszabbítására és dúsítására. A Bourjois márka, amely híres a dekoratív kozmetikumok terén szerzett hosszú távú tapasztalatáról, bemutatja ezt az egyedülálló terméket, amely mágnesként vonzza a tekinteteket. Ez a szempillaspirál ideális esti eseményekre, amikor ragyogni szeretne és felhívni magára a figyelmet.
A Bourjois Big Lashes Oh, Oui! úgy lett tervezve, hogy maximális volument és hosszabbítást biztosítson a szempilláknak anélkül, hogy elnehezítené őket. Egyedi keféje precízen választja el az egyes szálakat, így sűrű és hosszú szempillák hatását kelti. Ezzel a szempillaspirállal drámai megjelenést érhet el, amely egész este kitart. Fekete árnyalata intenzitást és mélységet ad a szemeinek, amit imádni fog.
Ez a szempillaspirál minden normál szempillájú nő számára alkalmas, akik nagyobb volumenre és hosszabbításra vágynak. Ideális esti sminkhez.
Vigye fel a szempillaspirált a szempillák tövétől a végekig finom mozdulatokkal. A maximális volumen elérése érdekében vigyen fel több réteget. Kerülje a szemmel való érintkezést.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Bourjois |
| Termék típusa | Szempillaspirálok |
| Méret | 7 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Szemek |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614228410229
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.