Bourjois Brow Fiber Oh, Oui!
szemöldökzselé
6,8 ml ért 1 950 Ft
Raktáron , kedd 2025-12-09 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
1 950 Ft
Bourjois Brow Fiber Oh, Oui! szemöldökformázó gél 002 Chestnut forradalmi termék a dekoratív kozmetika világában, mely tökéletes szemöldökformázást biztosít. Ez a francia márka, amely eleganciájáról és minőségéről ismert, lehetőséget ad a nőknek, hogy könnyedén és precízen emeljék ki szemöldöküket. A gél úgy van tervezve, hogy természetes megjelenést nyújtson, amely egész nap kitart.
A 002 Chestnut árnyalat ideális választás normál bőrű nők számára, akik szemöldöküknek teltséget és definíciót szeretnének adni. Egyedülálló összetétele finom szálakat tartalmaz, amelyek a szemöldökhöz tapadnak, és térfogatot adnak anélkül, hogy természetellenes hatást keltenének. Így a Bourjois biztosítja, hogy minden nőnek gyönyörű és természetes szemöldöke lehessen.
Ez a gél tökéletes választás mindennapi használatra, akár munkába, találkozóra vagy esti eseményre készül. Könnyű alkalmazása és hosszan tartó hatása miatt a Bourjois Brow Fiber Oh, Oui! nélkülözhetetlen segítőtárs minden kozmetikai táskában.
Ez a gél normál bőrű nők számára alkalmas, akik szeretnék kiemelni és megerősíteni szemöldöküket. Ideális mindennapi használatra.
Vigye fel a gélt tiszta és száraz szemöldökre. A kefével egyenletesen oszlassa el a gyökerektől a végekig. A legjobb eredmény érdekében ismételje meg szükség szerint.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Bourjois |
| Termék típusa | Szemöldökceruza |
| Méret | 6,8 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Szemek |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614228333405
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.