A fényképet készítjük
Bourjois Volume Glamour Max Definition Mascara
szempillaspirál szempilla meghosszabbítására és volumenre
Nincs raktáron
Fedezze fel a Bourjois Volume Glamour Max Definition Mascara varázsát – a szempillaspirált, amely lélegzetelállítóan dús és hosszú pillákat varázsol. Ez a szempillaspirál a drámai tekintetre és a szem maximális kiemelésére vágyó nők számára készült. A Bourjois márka hosszú hagyományokkal rendelkezik a dekoratív kozmetikumok világában, híres minőségéről és innovatív termékeiről. Az Ultra Black szempillaspirál intenzív fekete színt biztosít, amely kiemeli a tekintetet és ellenállhatatlan mélységet ad a szemeknek.
A Bourjois Volume Glamour Max Definition szempillaspirál ideális választás esti eseményekre, amikor ragyogni szeretne és fel szeretné hívni magára a figyelmet. Különleges keféje precízen választja szét és hosszabbítja meg minden egyes szempillát, így műszempilla hatást kelt annak felhelyezése nélkül. Könnyű textúrájának köszönhetően könnyen felvihető és hosszan tartó hatást biztosít elkenődés nélkül. Ezzel a szempillaspirállal minden partin Ön lesz a középpontban.
Ez a szempillaspirál normál típusú szempillákra alkalmas. Ideális azoknak a nőknek, akik szeretnék kiemelni szemüket és drámai megjelenést kölcsönözni.
Vigye fel a szempillaspirált a szempillák tövétől a végekig a speciális kefével. A maximális volumen elérése érdekében vigyen fel több réteget. Kerülje a szemmel való érintkezést.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Bourjois |
| Termék típusa | Szempillaspirálok |
| Méret | 10 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Szemek |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614225967252
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.