Bourjois Volume Glamour Ultra Volumateur
szempillaspirál volumenért
12 ml ért 2 650 Ft
Bourjois Volume Glamour Ultra Volumateur egy szempillaspirál, amely forradalmasítja a szempilláid volumenét. Ez a szempillaspirál úgy lett tervezve, hogy maximális volument és intenzív fekete színt adjon a szempilláidnak, amely azonnal magára vonzza a figyelmet. A Bourjois márka híres a dekoratív kozmetika világában szerzett hosszú távú hagyományairól, és termékei népszerűek a minőségük és innovatív megközelítésük miatt. A Volume Glamour Ultra Volumateur szempillaspirál ideális választás esti eseményekre, amikor azt szeretnéd, hogy a szemeid legyenek a középpontban.
A speciális összetételnek és ecsetnek köszönhetően, amely a legkisebb szempillákat is eléri, ez a szempillaspirál drámai megjelenést biztosít összeragadás nélkül. A Bourjois arra összpontosít, hogy minden nő elérhesse a professzionális eredményt az otthona kényelmében. Ez a szempillaspirál tökéletes azoknak a nőknek, akik olyan terméket keresnek, amely egész nap tartós, és mégis könnyen eltávolítható. A Volume Glamour Ultra Volumateur segítségével számíthatsz kifejező és dús szempillákra, amelyek mélységet és intenzitást adnak a tekintetednek.
Ez a szempillaspirál normál bőrtípusra alkalmas, és ideális azoknak a nőknek, akik szeretnék kiemelni a szemeiket és volument adni nekik.
Vidd fel a szempillaspirált a szempillák tövétől a végéig ecsettel. A maximális volumen elérése érdekében alkalmazz több réteget. Kerüld a szemek dörzsölését alkalmazás után, hogy elkerüld az elkenődést.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Bourjois |
| Kollekció | Volume Glamour |
| Termék típusa | Szempillaspirálok |
| Méret | 12 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Szemek |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3616304867156
A Bourjois egy ikonikus francia dekoratív kozmetikai márka, amelyet 1863-ban alapított a vízionárius színész és kozmetikai újító, Joseph-Albert Ponsin. Eredetileg a párizsi színházi világban jött létre, ahol Ponsin speciális sminket készített a színészeknek, hogy kiemelkedjenek a színpadon. Kreativitása és esztétikai érzéke megalapozta a márkát, amely hamarosan a színházi körökön kívül is elterjedt. Az évek során a Bourjois a kozmetikai innováció úttörőjévé vált, például a legendás kerek pirosító doboz bevezetésével, majd kínálatának bővítésével széles dekoratív kozmetikai választékkal, amely ma világszerte népszerű.
A Bourjois filozófiája a francia sármra, kreativitásra és a smink örömére épül. A márka olyan értékeket képvisel, mint a játékosság, a természetes szépség és az elérhető luxus, amely mindig összekapcsolódik az egyedi párizsi stílussal. Termékeiben hangsúlyt fektet az innovatív összetételre, kellemes textúrákra és egyszerű használatra, amely lehetővé teszi minden nő számára, hogy kifejezze személyiségét. A Bourjois inspirációját Párizs energiája és élete adja, ami tükröződik a színes kollekciókban és az eredeti csomagolás designjában. Felelős gyártási megközelítést vall, termékei nincsenek állatokon tesztelve, és a márka hosszú távon támogatja az etikus üzleti értékeket. Kampányai és közösségi média kommunikációja inspirációt, örömöt és bátorságot hoz a színekkel való kísérletezéshez.
A Bourjois kínálatában széles választékot találunk a smink területén, elsősorban alapozók, szempillaspirálok, szemhéjpúderek, rúzsok, pirosítók és körömlakkok. A legismertebb termékek közé tartozik az ikonikus kerek pirosító, a „Little Round Pot Blush” és a népszerű „Rouge Edition Velvet” rúzskollekció, amelyek intenzív színeikkel és hosszantartó hatásukkal váltak kedveltté. A márka rendszeresen hoz limitált kiadásokat és trendi kollekciókat, amelyeket a párizsi divat inspirál. A Bourjois ideális választás mindazok számára, akik keresik az eredeti megjelenést, a minőségi termékeket és a francia eleganciát a mindennapi sminkben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.