Bumble And Bumble BB Don't Blow It Fine (H)air Styler
hajsimító krém vékony szálú hajra
Fedezze fel a Bumble And Bumble BB Don't Blow It Fine (H)air Styler varázsát, egy innovatív simító krémet, amelyet kifejezetten vékony hajra terveztek. Ez a prémium márka, amely áttörő termékeiről ismert, megoldást kínál azoknak a nőknek, akik hő használata nélkül szeretnének természetesen szép megjelenést elérni. A BB kollekció a minőség és a stílus szinonimája, és ez a termék sem kivétel.
Ez a krém ideális azoknak a napoknak, amikor szeretné, hogy haja szabadon száradjon a levegőn, miközben sima és rendezett megjelenést ér el. Könnyű textúrája nem nehezíti el a hajat, hanem finoman rögzíti és volument ad neki. A Bumble And Bumble a vékony haj igényeire összpontosít, és kíméletes, mégis hatékony megoldást kínál. Ez a krém tökéletes választás mindennapi használatra, akár munkába, találkozóra vagy esti sétára készül.
Ez a krém ideális vékony hajra, amely extra ápolást és volument igényel. Alkalmas olyan nők számára, akik könnyű rögzítést keresnek hő használata nélkül.
Vigyen fel kis mennyiségű krémet egyenletesen a nedves hajra. Hagyja szabadon száradni a levegőn a természetes megjelenés érdekében. A BB kollekciót könnyű használatra és maximális hatásra tervezték.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Hajformázó paszta, krém és agyag |
| Márka | Bumble And Bumble |
| Kollekció | BB |
| Méret | 150 ml |
| Hajtípus | Vékony szálú haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
Bumble and bumble. Products LLC
www.bumbleandbumble.com
EAN: 685428019324
A Bumble and Bumble márka az Egyesült Államokból származik, és 1977-ben jött létre New York divatnegyedének szívében. Alapítója Michael Gordon fodrász volt, akinek a szabadságról, kreativitásról és egyéniségről alkotott víziója alapvetően befolyásolta a márka irányvonalát. Az eredeti manhattani szalonból a Bumble and Bumble gyorsan a világ hajápolásának ikonjává nőtte ki magát az innovatív technikáknak és az egyedi stílus hangsúlyozásának köszönhetően. A kulcsfontosságú mérföldkő az első saját termékcsalád bemutatása volt a 90-es években, amely forradalmat hozott a világ fodrászatai és divat háttérszínpadjai számára.
A Bumble and Bumble filozófiája az eredetiségre, az önkifejezés szabadságára és az új trendek folyamatos keresésére épül. A márka hangsúlyt fektet az etikára és a fenntarthatóságra – termékeit nem tesztelik állatokon, és sok közülük gondosan kiválasztott összetevőket tartalmaz a környezetvédelem szem előtt tartásával. A márka kreatív koncepciója New York pezsgő energiájából, divatbemutatóiból és a nagyváros utcáinak mindennapi életéből merít ihletet. Látványos kampányai és erős jelenléte a közösségi médiában kiemelik közelségét a fiatal, merész generációhoz, és a márkát a divatvilág hírességei is kedvelik, köztük a topmodell Gigi Hadid.
A Bumble and Bumble széles választéka magában foglalja a hajápoló termékeket, styling készítményeket, samponokat, kondicionálókat és speciális kezeléseket a haj volumenének és egészségének támogatására. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Surf kollekció, amely a tengerparti hullámok hatását kelti, vagy a Thickening sorozat, amely látható volument és sűrűséget biztosít. Népszerű a legendás Prêt-à-Powder száraz sampon is. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat, és együttműködik vezető stylistokkal és influencerekkel, ami folyamatosan új inspirációkat hoz. A Bumble and Bumble ideális választás azok számára, akik prémium ápolást, egyedi stílust keresnek, és nem félnek kísérletezni – legyen szó kreatív frizurákról vagy természetes, egészséges hajmegjelenésről.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.