Bumble And Bumble BB Don't Blow It Thick (H)air Styler
hajsimító krém durva és rakoncátlan hajra
Nincs raktáron
Bumble And Bumble BB Don't Blow It Thick (H)air Styler egy forradalmi simító krém, amelyet kifejezetten vastag és rakoncátlan hajú nők számára terveztek. Az BB kollekció innovatív formulája tökéletes irányítást és simaságot biztosít a hajszárító használata nélkül. A Bumble And Bumble márka híres a minőségre és a hatékonyságra való törekvéséről, és ez a termék sem kivétel. Ideális választás azoknak a napoknak, amikor szeretné, hogy haja természetesen száradjon, mégis professzionális megjelenést érjen el.
Ez a simító krém tökéletes azok számára, akik szeretnék megszelídíteni hajukat, és sima, rendezett megjelenést adni nekik. A Bumble And Bumble BB Don't Blow It Thick (H)air Styler úgy lett tervezve, hogy maximális irányítást nyújtson, miközben megvédi a hajat a göndörödéstől. Könnyű textúrájának köszönhetően nem nehezíti el a hajat, és természetesen selymes, fényes marad. Ez a termék nagyszerű választás mindennapos használatra, legyen szó munkáról, találkozóról vagy esti eseményről.
Ez a krém ideális a vastag és rakoncátlan hajú nők számára, akik sima és rendezett megjelenést szeretnének elérni hőkezelés nélkül.
Vigyen fel kis mennyiségű krémet egyenletesen a nedves hajra. Hagyja, hogy a haj természetesen megszáradjon. A legjobb eredmény érdekében használja az BB sorozat további termékeivel együtt.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Hajformázó paszta, krém és agyag |
| Márka | Bumble And Bumble |
| Kollekció | BB |
| Méret | 150 ml |
| Hajtípus | Durva haj, Rakoncátlan haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
Bumble and bumble. Products LLC
www.bumbleandbumble.com
EAN: 685428022416
A Bumble and Bumble márka az Egyesült Államokból származik, és 1977-ben jött létre New York divatnegyedének szívében. Alapítója Michael Gordon fodrász volt, akinek a szabadságról, kreativitásról és egyéniségről alkotott víziója alapvetően befolyásolta a márka irányvonalát. Az eredeti manhattani szalonból a Bumble and Bumble gyorsan a világ hajápolásának ikonjává nőtte ki magát az innovatív technikáknak és az egyedi stílus hangsúlyozásának köszönhetően. A kulcsfontosságú mérföldkő az első saját termékcsalád bemutatása volt a 90-es években, amely forradalmat hozott a világ fodrászatai és divat háttérszínpadjai számára.
A Bumble and Bumble filozófiája az eredetiségre, az önkifejezés szabadságára és az új trendek folyamatos keresésére épül. A márka hangsúlyt fektet az etikára és a fenntarthatóságra – termékeit nem tesztelik állatokon, és sok közülük gondosan kiválasztott összetevőket tartalmaz a környezetvédelem szem előtt tartásával. A márka kreatív koncepciója New York pezsgő energiájából, divatbemutatóiból és a nagyváros utcáinak mindennapi életéből merít ihletet. Látványos kampányai és erős jelenléte a közösségi médiában kiemelik közelségét a fiatal, merész generációhoz, és a márkát a divatvilág hírességei is kedvelik, köztük a topmodell Gigi Hadid.
A Bumble and Bumble széles választéka magában foglalja a hajápoló termékeket, styling készítményeket, samponokat, kondicionálókat és speciális kezeléseket a haj volumenének és egészségének támogatására. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Surf kollekció, amely a tengerparti hullámok hatását kelti, vagy a Thickening sorozat, amely látható volument és sűrűséget biztosít. Népszerű a legendás Prêt-à-Powder száraz sampon is. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat, és együttműködik vezető stylistokkal és influencerekkel, ami folyamatosan új inspirációkat hoz. A Bumble and Bumble ideális választás azok számára, akik prémium ápolást, egyedi stílust keresnek, és nem félnek kísérletezni – legyen szó kreatív frizurákról vagy természetes, egészséges hajmegjelenésről.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.