Byredo La Tulipe 75 ml
haj illat nőknek
Byredo bemutatja ikonikus virágillatát, a La Tulipe-t, egy finom hajparfüm formájában, amelyet úgy terveztek, hogy elegáns és friss aromával vegye körül a hajkoronát. Ez az egyedülálló illat az első tavaszi virágokból merít ihletet, amelyek újraélesztik a természetet a hosszú tél után. Nyitányában friss és energikus frézia, ciklámen és rebarbara jegyek ragyognak, amelyek az új évszak kezdetét idézik.
Az illat szívében a fenséges tulipán dominál, az elegancia és finomság szimbóluma, amely az egész kompozíciónak egyedi karaktert ad. A La Tulipe tökéletes választás azoknak a nőknek, akik varázst és frissességet szeretnének adni frizurájuknak, akár ünnepi vacsorára, akár romantikus sétára készülnek egy virágzó parkban.
A záró akkordokban friss zöld tónusok, mély vetiver és fás esszenciák kombinációja vesz körül. Ez a harmonikus kombináció hosszan tartó, kifinomult és természetes szépségű nyomot hagy a hajban. A Byredo La Tulipe több mint egy illat – egy élmény, amely kiemeli nőiességedet és egyedi stílusodat.
Permetezd a Byredo La Tulipe illatot 20-30 cm távolságból a hajra, hogy finoman eloszoljon és ne nehezítse el a hajat. Elsősorban a középhosszúságú hajra és a hajvégekre összpontosíts, ahol az illat a legjobban megmarad. Az optimális hatás érdekében használd a hajparfümöt a hajápolási rutin utolsó lépéseként, a haj formázása és stílusának kialakítása után. Könnyed formulájának köszönhetően ideális mindennapi használatra, és finom virágos frissességgel vonja be a frizurát.
Fej ciklámen, frézia, rebarbara
Szív tulipán
Alap fás tónusok, vetivérfű, zöld tónus
Gyúlékony., Gyermekektől elzárva tartandó., Kerülje a sérült bőrrel és szemekkel való érintkezést.
ANTONIO PUIG S.A
www.puig.com
EAN: 7340032815450
A Byredo 2006-ban alakult Svédországban Ben Gorham alapító vízionárius szemléletének köszönhetően, aki teljesen új energiát és kreativitást hozott a parfümök világába. Indiai-kanadai gyökerei és a világ illatai iránti rajongása befolyásolta a márka létrejöttét, amely kezdettől fogva az egyedi élmények megteremtésére összpontosít érzéki kompozíciók révén. Az eredetiségre és minden termék hiteles történetére helyezett hangsúly miatt a Byredo gyorsan tiszteletet vívott ki nemcsak a niche parfümök ismerői, hanem a széles nyilvánosság körében is. Kulcsfontosságú mérföldkő volt az ikonikus illatok, mint a Gypsy Water vagy a Bal d’Afrique bevezetése, amelyek megnyitották a márka útját a globális piac felé.
A Byredo filozófiája az egyszerűségre, a minőségre és a mély személyes inspirációra épül. Minden illat vagy kollekció egy történetet hordoz magában – utal emlékekre, kultúrákra és életélményekre, amelyeket Ben Gorham alkotásaiba fektet. A márka elkötelezett az etikus megközelítés mellett, kizárólag kiváló minőségű összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. A Byredo kreatív koncepciója gyakran merít inspirációt a modern művészetből, utazásokból vagy irodalomból, ami minden terméknek egyedi karaktert ad. A márkát számos híresség támogatja, mint például Alicia Vikander vagy Rihanna, és minimalista kommunikációja a közösségi médiában és kampányaiban önmagában is erőteljes esztétikai állásfoglalás.
A Byredo kínálatában a parfümök dominálnak, amelyek a márka alapját képezik, legyen szó klasszikus üvegekről vagy limitált kiadásokról. A niche illatok mellett testápolási termékeket is kínál, mint például hajparfümök, testápoló tej és krémek, gyertyák vagy beltéri illatok. Az ikonikus sorozatok közé tartozik a Bal d’Afrique kollekció, a Mojave Ghost vagy a Blanche, amelyek szó szerint kultikussá váltak. A limitált kiadások és művészekkel vagy tervezőkkel való együttműködések mindig új és friss nézőpontokat hoznak az illatok világába. A Byredo termékei azokat szólítják meg, akik minden részletben az eredetiséget, időtlenséget és csúcsminőséget keresik – ideális mindazoknak, akik kifejezni szeretnék egyedi stílusukat és esztétikai érzéküket.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.