Carolina Herrera Good Girl
Eau de Parfum nőknek
Nincs raktáron
Carolina Herrera az ikonikus Good Girl sorozattal lép be az illatok világába, amely számos nő szívét meghódította világszerte. Ez a parfüm a modern nőiesség megtestesítője, amely nem fél megmutatni erejét és finomságát. Az elegáns tűsarkút idéző üveg dizájnja a női elegancia és magabiztosság jelképe. Az illat ideális esti eseményekre, amikor ki akarsz tűnni és felejthetetlen benyomást szeretnél kelteni.
A Good Girl egy orientális illat, amely tökéletesen ötvözi az érzéki és csábító tónusokat. Az illat fejjegyében mandula és kávé üdvözöl, amelyek átvezetnek a jázminnal és tubarózsával teli szívbe. Ez a virágos középpont meleg alapra épül fel, amelyet tonkabab és kakaó alkot. Az eredmény egy gazdag, mégis harmonikus parfüm, amely kiemeli a nőiességet és a kifinomultságot.
Ez a parfüm ideális választás azoknak a nőknek, akik kifejezni szeretnék egyéniségüket és karizmájukat. A Good Girl olyan illat, amely tökéletes esti koktélokhoz, romantikus vacsorákhoz vagy bármilyen alkalomhoz, ahol felejthetetlen akarsz lenni. Minden cseppje a női erő és elegancia ünnepe.
A maximális hatás elérése érdekében alkalmazd a Carolina Herrera Good Girl parfümöt a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak vagy a fülcimpák mögött. Ezek a helyek természetesen bocsátanak ki hőt, ami segít az illatnak jobban kibontakozni és hosszabb ideig tartani. Alkalmazáskor tartsd az üveget körülbelül 15 cm-re a bőrtől, és finoman permetezz. Kerüld a csuklók összedörzsölését, mivel ez megzavarhatja a parfüm illatkomponenseit. A tartósabb hatás érdekében ideális a parfümöt jól hidratált bőrre felvinni.
Fej kávé, mandula
Szív jázmin, tubarózsa
Alap kakaó, tonkabab
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
ANTONIO PUIG S.A
www.puig.com
EAN: 8411061041673
A Carolina Herrera márka 1980-ban jött létre New Yorkban, amikor a venezuelai divattervező, Carolina Herrera, aki kifinomult ízléséről és eleganciájáról ismert, megalapította. Az időtlen nemesség és a modern sikk ötvözésének víziójával gyorsan sikerült betörnie a világ kifutóira, ahol a kifinomult sziluettekkel és luxus anyagokkal nyűgözte le a közönséget. Az első nagy mérföldkő az 1981-es debütáló kollekció bemutatása volt, amelyet a kritikusok és a vásárlók egyaránt lelkesedéssel fogadtak. Az évek során a Carolina Herrera a kifinomult divat szinonimájává vált, és 1988-ban kiterjesztette portfólióját az első illatával, amely ma már ikonikus parfümsorozat alapjait fektette le.
A Carolina Herrera filozófiája a nőiesség, a bátorság és a kifinomult stílus értékein alapul, amelyek a márka minden termékének részleteiben tükröződnek. A precíz kézművesség és a minőségi anyagok hangsúlya nyilvánvaló mind a divatkollekciókban, mind a parfümök terén, ahol a márka gondosan kiválasztott összetevőket és innovatív megközelítéseket részesít előnyben az illatok megalkotásakor. Inspirációját a modern művészetből, a klasszikus dizájnból és a nagyvárosi élet kozmopolita világából meríti. A márka elegáns és magabiztos stílusú kommunikációja ismert, amely minden generáció nőit megszólítja. A Carolina Herrera modelleket viselő hírességek közé tartozik Jacqueline Kennedy Onassis és Renée Zellweger, és a márka parfümjei gyakran díszítik a világ hírességeinek fésülködőasztalait.
A Carolina Herrera kínálata széles termékskálát nyújt a luxus parfümöktől, toalettvizektől és testápolási termékektől a divatkiegészítőkig és ruházatig. A legismertebb illatok közé tartozik az ikonikus Good Girl kollekció, amely egyedi, cipő alakú üvegével és érzéki virágos-orientális tónusú kompozíciójával hódít. Egy másik népszerű termék a férfiaknak szánt 212 Men sorozat, amely a dinamikus életstílusú modern férfit célozza meg. A márka minden évben limitált kiadásokat és exkluzív együttműködéseket mutat be, amelyek friss nézőpontot hoznak a klasszikus eleganciára. A Carolina Herrera ideális választás azoknak a nőknek és férfiaknak, akik minden stílusbeli részletben az eredetiséget, a luxust és a természetes magabiztosságot keresik.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.