Cartier La Panthere
Eau de Parfum nőknek
Nincs raktáron
Cartier a luxus és az időtlen elegancia szinonimája, ami igaz a La Panthere kollekciójára is. Ez a női eau de parfum a női erő és szabadság tökéletes kifejezése, amelyet a márka ikonikus párduc motívuma ihletett. Az illat összetétele mestermű, amely gyümölcsös és virágos tónusokat ötvöz, hogy egyedi élményt nyújtson. Az illat feje elbűvöl a szárított gyümölcsök, ánizs és a friss bergamott, rebarbara és eper tónusainak keverékével.
Az illat szíve valódi virágkoncert. A La Panthere egyesíti a narancsvirág, az egzotikus ylang ylang, a rózsa és a gardénia finom tónusait, amelyek érzékiséget és nőiességet kölcsönöznek az illatnak. A körte lágy, lédús árnyalatot ad, amely tökéletesen kiegyensúlyozott. Ez a kombináció ideális a esti eseményekre vagy romantikus vacsorákra, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
Az illat alapja mélységet és tartósságot ad a pacsuli, pézsma, bőr és tölgyzuzmó keverékével. Ezek az összetevők biztosítják, hogy az illat egész este jelen maradjon, aurával körülölelve viselőjét, amely titokzatosságot és eleganciát sugároz. Cartier La Panthere azoknak a nőknek szól, akik nem félnek kifejezni egyediségüket és erejüket.
Alkalmazza a Cartier La Panthere-t a pulzuspontokra, mint például a csukló, a nyak és a fül mögötti területek, a maximális hatás érdekében. Ezek a helyek segítenek az illat természetes felmelegedésében és tónusainak jobb kibontakozásában. A hosszan tartó hatás érdekében javasoljuk, hogy a tiszta, száraz bőrre vigye fel az illatot közvetlenül zuhanyzás után. Kerülje a csukló összedörzsölését, hogy ne sérüljön az illat szerkezete. Tartsa az üveget hűvös, sötét helyen, hogy a parfüm megőrizze minőségét.
Fej ánizs, aszalt gyümölcs, bergamott, eper, rebarbara
Szív gardénia, körte, narancsvirág, rózsa, ylang ylang
Alap bőr, pacsuli, pézsma, tölgyfazuzmó
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Cartier S.A.
www.cartier.com
EAN: 3432240031938
A Cartier márka Franciaországból származik, és története 1847-re nyúlik vissza, amikor Párizs szívében alapította a látnoki ékszerész, Louis-François Cartier. Az ő részletekre való érzéke, precizitása és a luxus határainak folyamatos feszegetése adta a márkának azt az egyedi kézjegyet, amely az elegancia és kivételesség szinonimájává vált. Gazdag történelme során a Cartier a párizsi műhelyből a luxus globális szimbólumává fejlődött, ahol kulcsfontosságú mérföldkő volt az ékszerek és órák világába való terjeszkedés, majd később az illatok piacára is. A Cartier nemcsak az arisztokrácia körében szerzett hírnevet, hanem a modern ikonok között is, és számos európai királyi család udvari ékszerészévé vált.
A Cartier filozófiája az időtlen szépség, a precíz kézművesség és az innováció bátorságának ötvözése. A márka az autentikusság, fenntarthatóság és etikus hozzáállás értékeire épít – az ékszerek és parfümök a természet tiszteletben tartásával és a hagyományos kézművesség iránti tisztelettel készülnek. A Cartier művészetekből, építészetből és egzotikus kultúrákból merít ihletet, ami minden kollekcióban megjelenik, legyen szó ikonikus párduc motívumokról vagy modern vonalakról. Kampányai és közösségi média kommunikációja során a Cartier rendszeresen hangsúlyozza a magas divathoz és kreatív szabadsághoz fűződő kapcsolatát, ami olyan személyiségek kedvencévé tette, mint Sofia Coppola vagy Jake Gyllenhaal.
A Cartier kínálatában nemcsak legendás ékszerek és órák találhatók, hanem luxus parfümök is, amelyek kiemelik minden viselőjük egyediségét. A legkedveltebb illatkollekciók közé tartozik a La Panthère, Baiser Volé vagy a Déclaration, amelyek eredeti kompozícióikkal és elegáns üvegeikkel tűnnek ki. A Cartier limitált kiadásokat és exkluzív együttműködéseket is kínál, amelyek megszólítják a gyűjtőket és az egyedi élmények kedvelőit. Ez a márka ideális azok számára, akik értékelik a luxust, a stílust és a kivételességet – legyen szó ékszer, óra vagy parfüm kiválasztásáról, valami valóban egyedit keresnek a francia hagyományok jegyében.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.