Chanel Allure Homme
Eau de Toilette férfiaknak
100 ml ért 58 390 Ft
Raktáron 3 db, csütörtök 2025-12-18 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
58 390 Ft
A Chanel ismét a csúcsra juttatja az eleganciát és kifinomultságot az Allure Homme sorozatával. Ez az orientális eau de toilette utánozhatatlan összetevők kombinációját kínálja, amelyek együtt teremtenek harmóniát az erő és a lágyság között. Az illat tökéletes választás azoknak a férfiaknak, akik nemes egyszerűséggel szeretnék kifejezni karakterüket és stílusukat, és minden társaságban felhívják magukra a figyelmet.
A Chanel Allure Homme első találkozásra lenyűgöz a markáns fejillatával, amelyben a labdanum, a borbolyabogyó és a fekete bors egyesül. Ez a dinamikus keverék azonnal energiával tölt fel és felébreszti az érzékeket. Az illat szívében a vetiver és az atlanti ciprus bontakozik ki, mélységet és férfias eleganciát kölcsönözve a kompozíciónak. Az alapot a friss mandarin, a koriander és a bergamot tónusai adják, amelyek hosszantartó és frissítő benyomást keltenek.
A Chanel Allure Homme tökéletes választás esti eseményekre vagy jelentős alkalmakra, ahol ragyogni és felejthetetlennek lenni szeretnél. Ez az illat tökéletesen kiegészíti a formális viseletet, de ugyanúgy kiemeli a hétköznapi eleganciát is.
Alkalmazza a Chanel Allure Homme eau de toilette-et a test pulzuspontjaira, mint például a csukló, nyak vagy a fül mögött, ahol az illat a legjobban kibontakozik és egész nap kitart. A maximális hatás érdekében javasoljuk, hogy körülbelül 15 cm távolságból permetezze, és ne dörzsölje a bőrbe, hogy az egyes összetevők teljesen kibontakozhassanak és érvényesülhessenek.
Fej bobule dřišťálu, fekete bors, labdanum
Szív atlanti ciprus, vetivérfű
Alap bergamott, koriander, mandarin
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891214604
A Chanel márka Franciaországból származik, és története egészen 1910-ig nyúlik vissza, amikor a legendás tervező, Gabrielle "Coco" Chanel alapította. Forradalmi divatnézete és szabadságvágya nemcsak a korabeli társadalmi trendeket formálta, hanem a modern luxus megjelenését is. A Chanel egy kis párizsi kalapboltban kezdte, de hamarosan olyan ruhákkal bővítette kínálatát, amelyek áttörték a konvenciókat – például az ikonikus kis fekete ruhával vagy a kényelmes tweed kosztümmel. 1921-ben mutatta be első parfümjét, a ma világhírű Chanel No. 5-öt, és ezzel megalapozta a világ egyik legelismertebb divat- és kozmetikai márkáját.
A Chanel filozófiája az egyszerű eleganciára, időtállóságra és a különbözőség bátorságára épül. A márka olyan értékeket vall, mint az eredetiség, függetlenség és hitelesség, ami minden kollekciója részleteiben megjelenik. A Chanel nagy hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a hosszú távú fenntarthatóságra, beleértve a hagyományos kézműves technikák tiszteletét és a környezetvédelem újdonságait. Inspirációját a művészetből, az építészetből és a párizsi életstílusból meríti, ami minden új kollekciójában megmutatkozik. A kifejező kampányok és ikonikus nagykövetek, mint Marilyn Monroe, Keira Knightley vagy Lily-Rose Depp, a márka erős és magabiztos kommunikációs stílusát hangsúlyozzák.
A Chanel kínálatából nem hiányoznak a luxus parfümök, dekoratív kozmetikumok, bőrápolási termékek, hajápolási kozmetikumok és kiválasztott divatkiegészítők sem. A zászlóshajó a híres Chanel No. 5 parfüm, továbbá a Les Exclusifs de Chanel kollekció vagy az ikonikus Rouge Coco rúzs. A márka rendszeresen jelentkezik limitált kiadásokkal és együttműködik vezető tervezőkkel és művészekkel, ami friss nézőpontot hoz a klasszikus eleganciához. A Chanel ideális választás mindenkinek, aki időtálló szépséget, kiváló minőséget és inspiráló stílust keres évtizedeken át.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.