Chanel Chance Eau Vive 200 ml
tusfürdő nőknek
Chanel, a francia luxus ikonája, eleganciát visz mindennapi ápolásába a Chance Eau Vive tusfürdő géllel. Ez az egyedülálló kollekció a frissesség és vitalitás szinonimája, amely tökéletesen tükröződik a citrusos illatban, amely egész nap elkísér. A Chance Eau Vive az energia és optimizmus megtestesítője, amely felemeli a lelket, és a bőrt puhává és illatossá varázsolja.
A tusfürdő gél illata ragyogó grapefruit, citrusfélék és vérnarancs tónusokkal kezdődik, amelyek azonnal frissességérzetet keltenek. A kompozíció szívében finom jázmin bontakozik ki, amely a fehér pézsmával kombinálva mélységet és nőiességet ad az illatnak. Az alapvető vetiver és írisz tónusok biztosítják a kifinomult és hosszan tartó befejezést. Ez a tusfürdő gél ideális azok számára, akik frissességre vágynak egy fárasztó munkanap után, vagy energiával szeretnék kezdeni a napot.
A Chanel Chance Eau Vive tusfürdő gél nemcsak a test tisztítására szolgál, hanem az érzékek felfrissítésére is. Finom összetétele hidratáltan és puhán hagyja a bőrt, így tökéletes választás fontos találkozó vagy esti esemény előtt, amikor a Chanel jellegzetes eleganciájával és kifinomultságával szeretne ragyogni.
A legjobb eredmény elérése érdekében vigye fel a Chanel Chance Eau Vive tusfürdő gélt nedves bőrre zuhanyzás közben. Finoman masszírozza be, amíg gazdag hab nem képződik, majd alaposan öblítse le. Ez a gél ideális mindennapi használatra, amikor szüksége van érzékei felfrissítésére és arra, hogy bőre selymesen puha és illatos maradjon. Az intenzívebb élmény érdekében ajánljuk a Chance Eau Vive termékcsalád további termékeivel, például testápolóval vagy parfümmel kombinálni.
Fej citrus, grapefruit, piros narancs
Szív fehér pézsma, jázmin
Alap nőszirom, vetivérfű
Olvassa el az utasításokat és kövesse azokat.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891266504
A Chanel márka Franciaországból származik, és története egészen 1910-ig nyúlik vissza, amikor a legendás tervező, Gabrielle "Coco" Chanel alapította. Forradalmi divatnézete és szabadságvágya nemcsak a korabeli társadalmi trendeket formálta, hanem a modern luxus megjelenését is. A Chanel egy kis párizsi kalapboltban kezdte, de hamarosan olyan ruhákkal bővítette kínálatát, amelyek áttörték a konvenciókat – például az ikonikus kis fekete ruhával vagy a kényelmes tweed kosztümmel. 1921-ben mutatta be első parfümjét, a ma világhírű Chanel No. 5-öt, és ezzel megalapozta a világ egyik legelismertebb divat- és kozmetikai márkáját.
A Chanel filozófiája az egyszerű eleganciára, időtállóságra és a különbözőség bátorságára épül. A márka olyan értékeket vall, mint az eredetiség, függetlenség és hitelesség, ami minden kollekciója részleteiben megjelenik. A Chanel nagy hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a hosszú távú fenntarthatóságra, beleértve a hagyományos kézműves technikák tiszteletét és a környezetvédelem újdonságait. Inspirációját a művészetből, az építészetből és a párizsi életstílusból meríti, ami minden új kollekciójában megmutatkozik. A kifejező kampányok és ikonikus nagykövetek, mint Marilyn Monroe, Keira Knightley vagy Lily-Rose Depp, a márka erős és magabiztos kommunikációs stílusát hangsúlyozzák.
A Chanel kínálatából nem hiányoznak a luxus parfümök, dekoratív kozmetikumok, bőrápolási termékek, hajápolási kozmetikumok és kiválasztott divatkiegészítők sem. A zászlóshajó a híres Chanel No. 5 parfüm, továbbá a Les Exclusifs de Chanel kollekció vagy az ikonikus Rouge Coco rúzs. A márka rendszeresen jelentkezik limitált kiadásokkal és együttműködik vezető tervezőkkel és művészekkel, ami friss nézőpontot hoz a klasszikus eleganciához. A Chanel ideális választás mindenkinek, aki időtálló szépséget, kiváló minőséget és inspiráló stílust keres évtizedeken át.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.