Dolce & Gabbana Dolce
testápoló tej nőknek
Nincs raktáron
Fedezze fel a Dolce & Gabbana varázsát a csodálatos Dolce testápoló tej révén, amely a luxus finom érintését hozza el közvetlenül a bőrére. Ez a termék az ikonikus Dolce kollekció része, amely híres kifinomult virágos illatáról, tökéletesen tükrözve a nőiességet és eleganciát. A testápoló gondosan megtervezett, hogy ne csak hidratálja a bőrt, hanem egy finom illatfátyollal is bevonja, amely tartós benyomást kelt.
A Dolce testápoló tej gyönyörű összetételéről ismert, melynek nyitó tónusait friss neroli és egzotikus papaya virág alkotja. Az illat szívét az érzéki tavirózsa, nárcisz és amarillisz kombinációja adja, amely ellenállhatatlan virágos jelleget kölcsönöz a tejnek. Az alapjegyekben a kasmírfa és pézsma érzéki egyesülése biztosítja a hosszan tartó lágyságot és meleget. Ez a testápoló ideális romantikus estékhez, amikor bőrét gyengéd és vonzó illatba szeretné burkolni.
A Dolce & Gabbana Dolce illat az olasz báj és elegancia szimbóluma. Minden alkalmazásával virágos kertek és finom luxus világába repíti Önt, amelyek jellemzőek erre a neves márkára. Elegáns csomagolásának és nagylelkű 200 ml térfogatának köszönhetően ez a termék nemcsak praktikus, hanem stílusos kiegészítője is mindennapi bőrápolási rutinjának.
A legjobb eredmény érdekében alkalmazza a Dolce testápoló tejet zuhanyzás vagy fürdés után tiszta, száraz bőrre. Finoman masszírozza be a bőrbe körkörös mozdulatokkal, amíg a tej teljesen fel nem szívódik. Különösen figyeljen a száraz területekre, mint a könyök és térd. Az illatélmény fokozása érdekében kombinálja a testápoló tejet a Dolce kollekció további termékeivel, például parfümmel vagy tusfürdővel. Ezzel meghosszabbítja az illat tartósságát, és harmonikus illatfátylat hoz létre, amely egész nap elkíséri.
Fej neroli, papajavirág
Szív amaryllis, nárcisz, tündérrózsa
Alap kasmírfa, pézsma
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Dolce & Gabbana S.r.l.
www.dolcegabbana.com
EAN: 3423473020011
Dolce & Gabbana egy ikonikus olasz márka, mely 1985-ben jött létre Domenico Dolce és Stefano Gabbana kreatív együttműködésének köszönhetően. A két tervező egyedi kézjegyet adott a márkának, amely a szicíliai hagyományt ötvözi a modern eleganciával. Az első divatbemutatótól kezdve a Dolce & Gabbana gyorsan a világ divat- és parfümiparának élvonalába került, és kulcsfontosságú mérföldkővé vált az első női divatkollekciójuk és később az ikonikus parfümjeik. A márka a merész dizájn, a luxus anyagok és a feltűnő kampányok révén vált híressé, melyekkel elnyerte a divatrajongók szívét világszerte.
A Dolce & Gabbana filozófiája az olasz örökség iránti szenvedélyen, érzékiségen és hitelességen alapul. A márka hangsúlyt fektet a hagyományos kézművességre, a minőségi anyagokra és a részletgazdag kidolgozásra, ami nemcsak a divatban, hanem a parfümiparban is visszatükröződik. Gyakran merít ihletet a mediterrán tájból, színekből és művészetből, miközben nem feledkezik meg a modern trendekről és innovációkról sem. Az etikai értékek közé tartozik a hagyomány tisztelete és a helyi gyártás támogatása. Az olyan világklasszis sztárokat felvonultató látványos kampányok, mint Monica Bellucci, Scarlett Johansson vagy David Gandy, aláhúzzák a márka egyedi stílusát és meleg kommunikációját, amely a közösségi médiás jelenlétére is jellemző.
A Dolce & Gabbana kínálata magában foglalja a luxus parfümöket, divatot, kiegészítőket, kozmetikumokat és testápolási termékeket. A legismertebb termékek közé tartoznak a Light Blue, The One vagy Dolce parfümkollekciók, amelyek a frissesség, elegancia és személyes stílus szimbólumaivá váltak. A szépségápolás területén a márka dekoratív kozmetikumokat és testápolást is kínál, rendszeresen megjelenve limitált kiadásokkal és exkluzív együttműködésekkel. A Dolce & Gabbana elsősorban azokat szólítja meg, akik eredeti kifejezésmódot, magabiztosságot és olasz bájt keresnek – ideális választás mindazoknak, akik ki akarnak tűnni és szeretnék átélni a napfényes Mediterráneum hangulatát.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.