Emanuel Ungaro Homme III
Eau de Toilette férfiaknak
100 ml ért 8 570 Ft
Raktáron , hétfő 2025-12-15 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
8 570 Ft
Emanuel Ungaro egy márka, amely bátorságáról és eleganciájáról híres, és ez a hírnév tökéletesen megtestesül a Homme III kollekcióban. Ez az eau de toilette azoknak a férfiaknak készült, akik értékelik a kifinomultságot és a karizmát. Az Emanuel Ungaro Homme III a modern elegancia szimbóluma, köszönhetően gazdag és összetett kompozíciójának. Minden cseppje olyan, mint egy műalkotás, amely az önbizalom és az erő történetét meséli el.
A Homme III friss fejillatokkal kezd, ahol harmonikusan keveredik a zsálya, citrom, koriander, levendula, mahagóni, narancs és vodka. Ez a kombináció szikrázó és energikus bevezetőt teremt, amely azonnal magára vonzza a figyelmet. A szívillatban találkoznak a finom virágos tónusok, mint a muskátli, rózsa, jázmin és gyöngyvirág, amelyek mélységet és romantikus hangulatot adnak az illatnak. Az alap biztosítja a hosszú távú benyomást, amelyet szantálfa, pézsma, pacsuli, tölgyfa, cédrus és vetiver keveréke alkot. Ez a fás alap meleg és férfias, ami ideálissá teszi az esti eseményekre, ahol felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
Az Emanuel Ungaro Homme III több mint egy illat; ez egy élmény, amely minden érzéket megszólít. Tökéletes választás azoknak a férfiaknak, akik ki akarnak tűnni a formális találkozókon vagy romantikus vacsorákon. Ez az eau de toilette a luxus és a presztízs megtestesítője, amelyet az Emanuel Ungaro márka képvisel.
Az optimális eredmények érdekében alkalmazza az Emanuel Ungaro Homme III-at tiszta, száraz bőrre. Koncentráljon a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és a fül mögötti területek, ahol a test melege segít kiemelni az illatot. Ügyeljen arra, hogy ne dörzsölje be az illatot a bőrbe, mivel ez befolyásolhatja annak összetételét és tartósságát. A hosszabb távú hatás érdekében rétegezze az illatot a Homme III kollekció további termékeivel.
Fej citrom, koriander, levendula, mahagón, narancs, vodka, zsálya
Szív gyöngyvirág, jázmin, muskátli, rózsa
Alap cédrus, pacsuli, pézsma, szantálfa, tölgyfa, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
Www.ungaro.com
EAN: 646876631520
A Emanuel Ungaro márka 1965-ben Franciaországban született, alapítója, az olasz tervező, Emanuel Ungaro, aki nevéhez egyedi stílust társított, amely a temperamentumot a párizsi divat eleganciájával ötvözte. Az első kollekcióktól kezdve Ungaro figyelmet keltett a színek és minták merész használatával, ami jelentősen befolyásolta az egész divatvilágot. Az évek során a márka a vezető divatházak közé emelkedett, a kulcsfontosságú mérföldkő az első női haute couture kollekció bemutatása 1968-ban, majd a parfümpiaci terjeszkedés a 80-as években, amely a márkát világszerte ismertté tette.
A Emanuel Ungaro filozófiája a szabadság, nőiesség és kreativitás ünneplése. A márka inspirációját a művészet, a modern élet és a francia elegancia adja, ami tükröződik az eredeti designokban és a merész szín- és anyagkombinációkban. A parfümök terén Ungaro nagy hangsúlyt fektet az összetevők minőségére és a precíz kidolgozásra, ezzel hangsúlyozva minden termék különlegességét. A márka ismert a hagyományoktól eltérő megközelítéséről és az innováció iránti érzékenységéről, ami a kampányokban is megnyilvánul, gyakran a feltűnő vizuális megjelenésre és a divatvilág ismert személyiségeivel való együttműködésre támaszkodva.
A Emanuel Ungaro kínálatában elsősorban ikonikus parfümök találhatók nőknek és férfiaknak, amelyek szokatlan illatokkal és elegáns üvegcsékkel tűnnek ki. A legismertebbek közé tartozik a női Diva kollekció és a férfi Ungaro Pour L’Homme illat, amelyek a márka zászlóshajó termékei lettek. Ungaro rendszeresen előrukkol limitált kiadásokkal is, amelyek a különleges és gyűjtői darabok kedvelőit célozzák meg. Ez a márka ideális választás azok számára, akik az eredetiséget, eleganciát és az egyedi stílust keresik a mindennapi életben, legyen szó illatokról vagy divatkiegészítőkről.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.