Estee Lauder Double Wear Sheer Long-Wear Makeup SPF20
hosszan tartó make-up természetes hatásért
Nincs raktáron
Estee Lauder Double Wear Sheer Long-Wear Makeup SPF20 tökéletes társa azoknak a nőknek, akik tartós, természetes megjelenésű sminket keresnek. A Double Wear Sheer Long-Wear kollekció terméke könnyű fedést biztosít, amely egész nap tart. Finom textúrája könnyen felvihető, és friss, egységes arcbőrt hagy maga után.
Az Estee Lauder márka a luxus és a minőség szinonimája a dekoratív kozmetika világában. Ez az alapozó ideális választás mindennapi viseletre, legyen szó munkáról, találkozóról vagy baráti vacsoráról. Az SPF20 tartalom védi a bőrt a káros napsugaraktól, ami elengedhetetlen az egészséges és fiatalos bőr megőrzéséhez.
Ez az alapozó normál bőrű nők számára készült, akik természetes megjelenést szeretnének elérni nehéz érzet nélkül. Az összetétele úgy van kialakítva, hogy még a kihívást jelentő körülmények között is tartós maradjon, így ideális választás azoknak az aktív nőknek, akiknek fontos, hogy sminkjük egész nap tökéletes maradjon.
Ez az alapozó ideális normál bőrre, amelynek könnyű fedésre és tónus egységesítésre van szüksége. Alkalmas mindennapi használatra.
Vigyen fel kis mennyiségű alapozót az arcra, és egyenletesen oszlassa el ujjal, ecsettel vagy szivaccsal. A legjobb eredmény elérése érdekében kezdje az arc közepétől, és haladjon kifelé.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Estee Lauder |
| Kollekció | Double Wear Sheer Long-Wear |
| Termék típusa | Make-up |
| Méret | 30 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Fedő, Egységesítés |
| KATEGÓRIA | Arc |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
Estée Lauder Inc.
Www.elcompanies.com
EAN: 887167533264
Estée Lauder egy ikonikus márka, amely az Egyesült Államokban született 1946-ban a vízionárius Estée Lauder és férje, Joseph Lauder jóvoltából. Estée Lauder, aki szilárdan hitt a szépség és személyes ápolás erejében, egyedi kézjegyével ruházta fel a márkát, amely ötvözi a tudományt és a női intuíciót. A kis családi vállalkozás, amely mindössze négy termékkel indult, néhány évtized alatt globális kozmetikai legendává nőtte ki magát. Kulcsfontosságú mérföldkő volt a legendás Advanced Night Repair szérum bevezetése, illetve a márka terjeszkedése világszerte elismert parfümériákba és áruházakba.
Az Estée Lauder márka filozófiája azon az elven nyugszik, hogy minden nő lehet szép, akár húsz, akár hatvan éves. Az innováció, a minőség és a törődés azok az alapvető értékek, amelyek minden termékben megjelennek, amit a márka alkot. Az Estée Lauder hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság mellett, nem tesztel állatokon, és hangsúlyt fektet a természet és a bőr kíméletére – fejlett technológiákat és kiváló minőségű összetevőket használ, amelyek garantálják a maximális hatékonyságot és biztonságot. A kollekciók megalkotásához a női erő, elegancia és a modern tudományos ismeretek adnak ihletet. A márkát olyan világhírű arcok tették ismertté, mint Kendall Jenner, Karlie Kloss vagy Carolyn Murphy, akik a szépség és nőiesség különböző formáit képviselik. A márka kommunikációja a közösségi médiában mindig elegáns és inspiráló, gyakran hangsúlyozza az egyéni megközelítést és valódi nők történeteit.
Az Estée Lauder termékkínálata magában foglalja a kiváló bőrápolást – hidratáló krémektől kezdve, a legendás szérumokon át, egészen a luxus szemkörnyékápolókig, továbbá sminktermékeket, rúzsokat, púdereket és ikonikus parfümöket. A zászlóshajó a Advanced Night Repair kollekció, amely milliók szívét nyerte el világszerte azzal, hogy képes megújítani és védeni a bőrt éjszaka. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat és különleges együttműködéseket neves sminkmesterekkel vagy divattervezőkkel, amelyek mindig keresett díszei a kozmetikai gyűjteményeknek. Az Estée Lauder az ideális választás azoknak a nőknek, akik szeretnék a mindennapi ápolást a luxus érzésével, időtálló eleganciával és bevált eredményekkel ötvözni.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.