Giorgio Black Special Edition
Eau de Parfum férfiaknak
100 ml ért 3 740 Ft
Raktáron 3 db, csütörtök 2025-12-18 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
3 740 Ft
Giorgio Black Special Edition a Giorgio márka mesterműve, mely híres arról, hogy felejthetetlen illatokat alkot. Ez a parfüm a rangos Black Special Edition sorozat része, amely kifinomultságot és eleganciát hoz a férfiak életébe. Az érzéki, fűszeres tónusok kombinációja egyedi karaktert ad ennek az illatnak, amely a kifinomult ízlésű férfiakat célozza meg.
Az illat nyitányában a bergamott és a rózsabors friss és energikus kombinációja fogadja Önt, amely dinamikus és vonzó légkört teremt. Ahogy az illat kibontakozik, a kardamom és a szerecsendió belép a képbe, mély és fűszeres intenzitást kölcsönözve az illat szívének. Ez az ellenállhatatlan keverék meleg cédrus, tonkabab és ambra tónusokkal zárul, amelyek hosszan tartó és felejthetetlen benyomást biztosítanak.
A Giorgio Black Special Edition ideális választás esti alkalmakra és formális eseményekre, ahol gazdag és kifinomult karaktere maradandó benyomást hagy. Egyedi összetételének köszönhetően tökéletes kiegészítő azoknak a férfiaknak, akik eleganciát és stílust szeretnének sugározni.
A legjobb eredmény elérése érdekében vigye fel a Giorgio Black Special Edition-t a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fülcimpa mögötti terület. Ez biztosítja, hogy az illat fokozatosan szabaduljon fel, és egész este kitartson. Alkalmazza megfelelő távolságból, hogy egyenletesen oszoljon el. Az illat intenzitásának megőrzése érdekében kerülje a csuklók összedörzsölését, ami megzavarhatja a finom illatjegyeket. Tárolja az üveget hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől távol.
Fej bergamott, rózsabors
Szív kardamom, szerecsendió
Alap ámbra, cédrus, tonkabab
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Giorgio Group
www.giorgioperfumes.com
EAN: 3324266231341
A Giorgio Beverly Hills márka az Egyesült Államokból származik, és története 1961-ben kezdődött, amikor Fred Hayman vállalkozó Gale (Gayle) Haymannal együtt megnyitotta a Giorgio Beverly Hills luxusbutikot a Beverly Hills-i Rodeo Drive-on. Céljuk az volt, hogy az akkor még észrevétlen utcát a hollywoodi csillogás szimbólumává alakítsák, és olyan helyet teremtsenek, ahol a divat, a társasági élet és az illatok egyesülnek egy élménnyé. 1981-ben a márka bemutatta első azonos nevű parfümjét, a Giorgio-t, amely az 1980-as évek ikonja lett, és elindította a márka globális sikerét az illatok terén. Néhány évvel később a parfüm részleget eladták az Avonnak, majd az Elizabeth Ardenhez került, mégis a Giorgio Beverly Hills megőrizte a kaliforniai luxussal és napfényes Beverly Hills-szel összefonódott legendás imázsát.
A Giorgio Beverly Hills márka filozófiája a pompás, magabiztos és örömteli luxusra épül, amely nem távolságtartó, hanem épp ellenkezőleg, tele van színekkel, virágokkal és napsütéssel. Az eredeti butik napellenzője által inspirált jellegzetes sárga-fehér csíkok megjelennek az üveg- és ajándékcsomagolások dizájnjában, kifejezve a játékos eleganciát és optimizmust. A márka illatai hangsúlyosak, hosszan tartóak, és nem félnek a gazdag virágos vagy keleties kompozícióktól, amelyek kiemelik viselőjük egyéniségét. A kreatív koncepció a Beverly Hills-i életstílusból merít ihletet – a vörös szőnyegből, a pálmafákkal szegélyezett sugárutakból és a partikból, ahol filmsztárok és üzleti elit találkoztak. Ez a hangulat tükröződik a kampányokban és a márka kommunikációjában is, amely a glamour érzetére és az egyedülálló jelenlétre épít.
A Giorgio Beverly Hills kínálatában elsősorban parfümök és eau de toilette-ek találhatók nőknek és férfiaknak, amelyeket testspray-k, testápolók és ajándékcsomagok egészítenek ki. A zászlóshajó termékek közé tartozik a női Giorgio kollekció – például az eau de toilette és a testspray, amelyeket gyakran ajándékcsomagokban kínálnak, amelyek az illatot ápoló kozmetikummal ötvözik. Népszerűek a férfi illatok is, mint például a Giorgio for Men vagy a márka portfóliójának más kompozíciói, amelyek a Giorgio Beverly Hills jellegzetes stílusát különböző formákban bontakoztatják ki. A különböző méretű kiszerelések – a praktikus kisebb üvegektől a klasszikus nagyobb méretekig, amelyek otthonra is ideálisak – lehetővé teszik, hogy a márka helyet találjon mind a hangsúlyos, nosztalgikus 80-as éveket idéző illatok kedvelői, mind azok számára, akik elérhető hollywoodi luxust keresnek a mindennapokra.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.