Givenchy Le Rouge Liquide
folyékony rúzs
Fedezze fel a luxus kozmetikumok varázsát a Givenchy Le Rouge Liquide folyékony ajakrúzs N. 205 Corail Popeline segítségével. Ez az egyedülálló ajakrúzs a Le Rouge Liquide kollekcióból forradalmasítja az ajkak sminkelését innovatív folyékony formulájával. A Givenchy, amely híres eleganciájáról és minőségéről, olyan terméket hozott létre, amely ötvözi az intenzív színt a hosszantartó hatással. A Corail Popeline árnyalat ideális választás azoknak, akik friss és élénk megjelenést szeretnének kölcsönözni ajkaiknak, akár esti eseményre készülnek, akár napközben szeretnének ragyogni.
A Le Rouge Liquide ajakrúzst úgy tervezték, hogy ne csak gyönyörű megjelenést biztosítson, hanem ápolja is az ajkait. Krémes textúrája könnyen felvihető, és puha, hidratált ajkakat hagy maga után. A praktikus 3 ml-es kiszerelés ideális táskába, így mindig kéznél lehet egy gyors igazításhoz. A Givenchy ezzel a termékkel ismét megerősíti vezető pozícióját a dekoratív kozmetikumok terén, különös hangsúlyt fektetve a minőségre és az innovációra.
Ez az ajakrúzs ideális normál bőrtípusra. Tökéletes választás azoknak a nőknek, akik ki szeretnék emelni ajkaikat és élénk megjelenést szeretnének adni nekik.
Egyenletesen vigye fel az ajakrúzst az applikátor segítségével. Az intenzívebb hatás érdekében ismételje meg az alkalmazást. Alkalmas mindennapi használatra és különleges alkalmakra is.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Givenchy |
| Kollekció | Le Rouge Liquide |
| Termék típusa | Ajakfény |
| Méret | 3 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Kiemelés |
| KATEGÓRIA | Ajkak |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274872355767
Givenchy egy ikonikus francia márka, amely 1952-es alapítása óta az eleganciát és a kifinomultságot testesíti meg. Az alapító, a vízionárius tervező Hubert de Givenchy, időtlen stílusérzéke és precíz kézművessége révén nemcsak a divatvilág, hanem a filmcsillagok körében is elismerést szerzett. Audrey Hepburnnel való legendás együttműködése örökre meghatározta a márka jellegét, amely hamarosan elismerést vívott ki a haute couture innovatív megközelítése és a luxus friss szemlélete révén. A divat mellett Givenchy hamarosan a parfümök és kozmetikumok terén is elismertté vált, ahol az 50-es évek óta trendeket diktál, és világszerte generációkat inspirál.
A Givenchy filozófiája a tradíció és a modernitás harmóniájára épül, ahol az elegancia nem hivalkodó, hanem természetes és eredeti részletekkel van aláhúzva. Az olyan értékek, mint az eredetiség, a kreativitás és a kézművesség iránti tisztelet minden termékben megmutatkoznak – az illatoktól a sminkig. A márka nagy hangsúlyt fektet a magas minőségű anyagokra és az innovatív formulákra, gyakran a fenntarthatóságra és az etikus gyártási elvekre helyezve a hangsúlyt, például nem teszteli kozmetikumait állatokon. Givenchy inspirációját a művészetből, az építészetből és a francia kultúrából meríti, termékei rendszeresen díszítik a világ hírességeit, mint például Cate Blanchett vagy Rooney Mara. Az erőteljes kampányok és a stílusos közösségi média megjelenés kiemelik a márka egyedi kézjegyét, és közelebb hozzák az új generációkhoz.
A Givenchy kínálatában megtalálhatók az ikonikus parfümök, mint a legendás L’Interdit kollekció, az elegáns férfiillat Gentleman, vagy a friss Irresistible sorozat, amelyek különböző méretekben elérhetők az egyéni preferenciák szerint. A márka luxus sminket is kínál – a híres Le Rouge rúzsoktól az innovatív Prisme Libre sminkeken át az exkluzív bőrápolási termékekig. Rendszeresen mutatnak be limitált kiadásokat, és együttműködnek vezető tervezőkkel és influencerekkel, ami friss szelet és eredetiséget hoz a szépség világába. Givenchy ideális választás azoknak, akik a francia báj, a luxus és az egyedi stílus tökéletes kombinációját keresik – akár egy ikonikus illat, akár egy stílusos kiegészítő formájában a mindennapokhoz.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.