Givenchy Pour Homme Blue Label
Eau de Toilette férfiaknak
100 ml ért 15 840 Ft
Raktáron , péntek 2025-12-12 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
15 840 Ft
A Givenchy, az ikonikus márka, amely az elegancia és kifinomultság szinonimája, bemutatja Pour Homme Blue Label sorozatát. Ez a 100 ml-es flakonban kapható eau de toilette a modern férfi megtestesítője, aki minden pillanatban frissességet és energiát keres. A Pour Homme Blue Label egy citrusos illat, amely azonnal megragad dinamikus frissességével.
A nyitányban a grapefruit, hedion és bergamott frissítő kombinációja fogad, amely a napodhoz szükséges szikrát adja. Az illat szívében a levendula, üröm, kardamom és bors harmonikus keveréke található, amelyek együtt fűszeres és egyben megnyugtató légkört teremtenek. Az illat alapját erőteljes és férfias tónusok alkotják, mint a cédrus, vetiver és tömjén, amelyek mélységet és tartósságot adnak az illatnak. Ez az illat ideális városi sétákhoz délután vagy baráti estéken.
A Pour Homme Blue Label több mint egy illat; egy stílus és életfelfogás kinyilatkoztatása. Magabiztos férfiaknak ajánlott, akik frissnek és energikusnak szeretnének maradni egész nap. Ez az eau de toilette nagyszerű választás azoknak, akik keresik a módját, hogy könnyedén kitűnjenek a tömegből.
A legjobb hatás elérése érdekében vigye fel a Givenchy Pour Homme Blue Label-t a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és fülek mögé. Ez biztosítja, hogy az illat intenzívebb legyen és egész nap kitartson. Alkalmazza elegendő távolságról, hogy az illat egyenletesen oszoljon el. A maximális tartósság érdekében rétegezze az illatot ugyanazon sorozat termékeivel, mint például a tusfürdő vagy dezodor. Így biztosíthatja, hogy jelenléte felejthetetlen benyomást hagy.
Fej bergamott, grapefruit, hedione
Szív bors, kardamom, levendula, üröm
Alap cédrus, tömjén, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870303364
Givenchy egy ikonikus francia márka, amely 1952-es alapítása óta az eleganciát és a kifinomultságot testesíti meg. Az alapító, a vízionárius tervező Hubert de Givenchy, időtlen stílusérzéke és precíz kézművessége révén nemcsak a divatvilág, hanem a filmcsillagok körében is elismerést szerzett. Audrey Hepburnnel való legendás együttműködése örökre meghatározta a márka jellegét, amely hamarosan elismerést vívott ki a haute couture innovatív megközelítése és a luxus friss szemlélete révén. A divat mellett Givenchy hamarosan a parfümök és kozmetikumok terén is elismertté vált, ahol az 50-es évek óta trendeket diktál, és világszerte generációkat inspirál.
A Givenchy filozófiája a tradíció és a modernitás harmóniájára épül, ahol az elegancia nem hivalkodó, hanem természetes és eredeti részletekkel van aláhúzva. Az olyan értékek, mint az eredetiség, a kreativitás és a kézművesség iránti tisztelet minden termékben megmutatkoznak – az illatoktól a sminkig. A márka nagy hangsúlyt fektet a magas minőségű anyagokra és az innovatív formulákra, gyakran a fenntarthatóságra és az etikus gyártási elvekre helyezve a hangsúlyt, például nem teszteli kozmetikumait állatokon. Givenchy inspirációját a művészetből, az építészetből és a francia kultúrából meríti, termékei rendszeresen díszítik a világ hírességeit, mint például Cate Blanchett vagy Rooney Mara. Az erőteljes kampányok és a stílusos közösségi média megjelenés kiemelik a márka egyedi kézjegyét, és közelebb hozzák az új generációkhoz.
A Givenchy kínálatában megtalálhatók az ikonikus parfümök, mint a legendás L’Interdit kollekció, az elegáns férfiillat Gentleman, vagy a friss Irresistible sorozat, amelyek különböző méretekben elérhetők az egyéni preferenciák szerint. A márka luxus sminket is kínál – a híres Le Rouge rúzsoktól az innovatív Prisme Libre sminkeken át az exkluzív bőrápolási termékekig. Rendszeresen mutatnak be limitált kiadásokat, és együttműködnek vezető tervezőkkel és influencerekkel, ami friss szelet és eredetiséget hoz a szépség világába. Givenchy ideális választás azoknak, akik a francia báj, a luxus és az egyedi stílus tökéletes kombinációját keresik – akár egy ikonikus illat, akár egy stílusos kiegészítő formájában a mindennapokhoz.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.