Gres Cabochard (2019)
Eau de Toilette nőknek
100 ml ért 5 585 Ft
Gres Cabochard (2019) egy kivételes parfüm, amely modern interpretációját nyújtja a klasszikus eleganciának. A Gres márka híres arról, hogy időtlen és felejthetetlen illatokat alkot. A Cabochard kollekció 2019-es kiadása újjáéleszti a legendás illatot, amely először 1959-ben került piacra. Ez az új verzió megőrzi az eredeti szellemiségét, de modern csavarral gazdagítja, amely vonzza a mai nőket, akik kifinomultságot és stílust keresnek.
Ez a parfüm fás jellegű, amely mélységet és meleget kölcsönöz neki. A zsálya, bergamott és aldehidek kombinációja friss és szikrázó bevezetőt teremt. A szívben gazdag virágos tónusok, mint a jázmin, ylang-ylang és rózsa találhatók, amelyek nőiességet és eleganciát sugároznak. Az alapjegyek, mint a pacsuli, szantálfa, bőr és tölgyzuzmó tartós benyomást hagynak, amely érzéki és kifinomult.
A Gres Cabochard (2019) ideális választás esti eseményekre vagy más különleges alkalmakra, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni. Gazdag és összetett összetétele biztosítja, hogy a figyelem középpontjában lesz, miközben luxus és magabiztosság érzetét kelti. Ez a parfüm tökéletes választás azoknak a nőknek, akik szeretik a klasszikus stílust modern csavarral.
A legjobb hatás elérése érdekében alkalmazza a Gres Cabochard (2019)-et a pulzuspontokra, mint például a csukló, nyak és a fülcimpa mögé. Így az illat fokozatosan szabadul fel, és tartósabb lesz. Az intenzívebb élmény érdekében rétegezheti az illatot a sorozat testápolójával vagy krémjével, amely kiemeli annak összetett tónusait. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több, ezért alkalmazza megfontoltan, hogy az illat ne legyen túl erőteljes.
Fej aldehidek, bergamott, zsálya
Szív jázmin, rózsa, ylang ylang
Alap bőr, pacsuli, szantálfa, tölgyfazuzmó
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Lalique Group SA
www.parfumsgres.com
EAN: 7640111491101
Gres egy ikonikus francia márka, amelynek története egészen 1942-ig nyúlik vissza, amikor is Párizsban alapította a kivételes tervező, Madame Alix Grès (eredeti nevén Germaine Émilie Krebs). Művészi víziója és elkötelezettsége, hogy a haute couture-t időtlen művészetté alakítsa, egyedülálló stílust kölcsönzött a márkának. A kezdetektől fogva a Gres az elegáns és precízen kidolgozott modellek megalkotására összpontosított, amelyek gyorsan elnyerték a párizsi elit és a világhírű hírességek tetszését. Kulcsfontosságú mérföldkő volt a legendás Cabochard parfüm 1959-es bevezetése, amely a márkát a parfümök világában is sikeressé tette.
A Gres filozófiája a kifinomultság, nőiesség és harmónia tiszteletén alapul. A márka hangsúlyt fektet a minőségre és az eredetiségre, ami nemcsak divatkollekcióiban, hanem parfümválasztékában is megmutatkozik. Az elegancia, a precizitás és a hagyomány tisztelete minden termékben megjelenik, miközben az összetevők kiválasztásában és a gyártásban alkalmazott innovatív megközelítések egyedülálló élményt garantálnak. A Gres ismert arról, hogy a luxusra és gondosan válogatott összetevőkre helyezi a hangsúlyt, amelyeket gyakran a természetes esszenciák és a művészet ihletnek. A márka diszkrét és stílusos kommunikációval rendelkezik, amely megszólítja a klasszikus és modern elegancia kedvelőit, parfümjei pedig a divat- és filmművészet személyiségei körében is népszerűek.
A Gres kínálatában elsősorban a parfümkollekciók dominálnak, amelyek ikonikus illatokat kínálnak nőknek és férfiaknak egyaránt. A legismertebbek közé tartozik a Cabochard, egy női parfüm, amely a bátorság és érzékiség szimbóluma, valamint például a Cabotine – egy könnyedebb, virágos változat, amely a fiatalabb generációt célozza meg. A márka rendszeresen dob piacra új limitált kiadásokat és dolgozik együtt vezető parfümőrökkel, amely friss innovációkat hoz a portfólióba. A Gres termékek ideális választás azok számára, akik időtlen eleganciát, minőséget és egyedi stílust keresnek, legyen szó akár klasszikus illatokról, akár a hagyományos parfümkompozíciók modern értelmezéséről.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.