Guerlain Homme L´Eau Boisée
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Guerlain egyedülálló és frissítő illatot hoz a férfi parfümök világába, a Homme L´Eau Boisée formájában. Ez az eau de toilette az elegancia és az erő megtestesítője, amely egyedi összetételben egyesül. Az 50 ml-es kiszerelés ideális választás karizmatikus férfiak számára, akik felejthetetlen benyomást szeretnének kelteni. A Guerlain márka híres a hosszú hagyományairól és mesteri parfümkészítési művészetéről, és ez az illat sem kivétel.
Az illat szívében lime, menta, pézsma, rum, fű, vetiver, muskátli és fás jegyek keveréke található. Ez a kombináció tökéletes harmóniát teremt a frissesség és a mélység között, így ideális választás nappali viseletre és esti eseményekre egyaránt. A Homme L´Eau Boisée tökéletes azoknak a férfiaknak, akik olyan illatot keresnek, amely kiemeli természetes eleganciájukat és magabiztosságukat.
Guerlain Homme L´Eau Boisée kiváló választás üzleti találkozókra, ahol professzionális és magabiztos benyomást szeretne kelteni, de baráti estékre is, ahol a figyelem középpontjába szeretne kerülni. Ez a fás illat valami többet kínál, mint a klasszikus jegyek, frissességet és energiát ad a férfiaknak, amire szükségük van minden nap.
Vigye fel a Guerlain Homme L´Eau Boisée-t a pulzuspontokra, mint például a csuklókra, a nyakra és a fülek mögé, a maximális hatás és a hosszantartó illat érdekében. A legjobb eredmény érdekében tiszta és száraz bőrre alkalmazza. Kerülje a csuklók dörzsölését, hogy az illat ne bomoljon le, és megőrizze intenzitását. Mindig hűvös és száraz helyen tárolja a parfümöt, hogy az illat mindig a legjobb formájában maradjon.
Szív fás tónusok, fű, lime, menta, pelargónia, pézsma, rum, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470303423
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.