Guerlain L’Essentiel Natural Glow Foundation 16H Wear SPF 20
hosszan tartó make-up
Nincs raktáron
Guerlain L’Essentiel Natural Glow Foundation egy forradalmi alapozó, amely egész nap természetes és ragyogó megjelenést biztosít. Ez a luxus kozmetikum a Guerlain neves márka terméke, melyet úgy terveztek, hogy a legigényesebb felhasználók elvárásainak is megfeleljen. Összetétele 97% természetes összetevőt tartalmaz, amelyek nemcsak tökéletes fedést biztosítanak, hanem ápolják is a bőrt. A L’Essentiel kollekcióról ismert, hogy a természetes szépségre és a tartós hatásra összpontosít, így ideális választás mindennapi viseletre.
Ez az alapozó tökéletes választás normál bőrű nők számára, akik olyan terméket keresnek, amely nemcsak egyesíti a bőr tónusát, hanem ragyogóvá is teszi azt. Az SPF 20 védelem biztosítja a káros napsugarak elleni védelmet, ami elengedhetetlen az egészséges és fiatalos bőr megőrzéséhez. A Guerlain L’Essentiel 16 órás tartósságot nyújt, így nem kell aggódnia, hogy a sminkje napközben veszít intenzitásából. Könnyű textúrája könnyen felvihető és természetesen illeszkedik a bőrhöz anélkül, hogy maszk hatást keltene.
Ez az alapozó ideális normál bőrtípusra. Olyan nők számára alkalmas, akik természetes és tartós megjelenést keresnek.
Az alapozó felvitele előtt alaposan tisztítsa meg és hidratálja a bőrt. Vigyen fel kis mennyiséget az arcra, és finoman oszlassa el ujjal, szivaccsal vagy ecsettel az egyenletes fedés érdekében.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Guerlain |
| Kollekció | L’Essentiel |
| Termék típusa | Make-up |
| Méret | 30 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Fedő, Egységesítés, Világosítás |
| KATEGÓRIA | Arc |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470428164
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.