Guerlain La Petite Robe Noire (2011)
Eau de Parfum nőknek
Nincs raktáron
Fedezze fel a Guerlain La Petite Robe Noire (2011) varázsát, az ikonikus eau de parfum-t, amely nők millióit bűvöli el szerte a világon egyedi összetételével és elegáns dizájnjával. Ez az illat a híres Guerlain márka műhelyéből a modern nőiesség megtestesítője, a hagyomány és az innováció találkozása. Az illat inspirációja a klasszikus "kis fekete ruha", amely soha nem megy ki a divatból, és az elegancia és stílus szimbóluma.
A La Petite Robe Noire (2011) friss citrusos tónusokat rejt magában, amelyek tökéletesen keverednek a cseresznye és a feketeribizli finom gyümölcsös aromájával. Az illat szívét érzéki rózsa, tea és édesgyökér kombinációja alkotja, mely mélységet és kifinomultságot kölcsönöz a parfümnek. Az alapot meleg vanília, ánizs, írisz és pacsuli tónusok hangsúlyozzák, amelyek a tonkababbal együtt felejthetetlen nyomot hagynak.
Ez a parfüm ideális társ esti eseményekre, amikor ragyogni szeretne és benyomást szeretne kelteni. Szofisztikált és egyben játékos természete miatt remek választás azoknak a nőknek, akik értékelik a luxust és az eleganciát, legyen szó romantikus vacsoráról, színházi előadásról vagy elegáns koktélpartiról.
A legjobb hatás elérése érdekében alkalmazza a Guerlain La Petite Robe Noire (2011) illatot a pulzuspontokra, mint például a csukló, a nyak és a fül mögötti terület. Ezek a helyek segítik az illat fokozatos kibontakozását és intenzitást adnak neki. A tartósabb hatás érdekében finoman permetezze az illatot a ruházatra is, de ügyeljen arra, hogy ne érje finom szöveteket. Tartsa a flakont hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől távol, hogy az illat minél tovább megőrizze minőségét.
Fej bergamott, cseresznye, mandula, ribizli
Szív édesgyökér, rózsa, tea
Alap ánizs, nőszirom, pacsuli, tonkabab, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.guerlain.com
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.