Guerlain Parure Gold Fluid Foundation
folyékony make-up
Nincs raktáron
Fedezze fel a luxus élményét a Guerlain Parure Gold Fluid Foundation alapozóval. Ez a folyékony alapozó a neves Guerlain márka mesterműve, mely híres luxus kozmetikai hagyományairól. A Parure Gold kollekció az elegancia és kifinomultság szinonimája, ragyogó és fiatalos megjelenést kölcsönözve. A 00 Beige árnyalat ideális azok számára, akik természetes és friss megjelenést keresnek. Ez az alapozó tökéletes választás különleges esti eseményekre, amikor ragyogni és különlegesnek érezni szeretné magát.
Az alapozó összetétele nemcsak tökéletes fedést, hanem bőrápolást is biztosít. Könnyű textúrájának köszönhetően könnyen felvihető, és sima, egységes bőrt hagy maga után. A Guerlain Parure Gold Fluid Foundation ideális azon nők számára, akik szépségüket ápolással szeretnék összekötni, és egészséges, ragyogó megjelenést kölcsönözni bőrüknek. Luxus csomagolása tovább hangsúlyozza a termék különlegességét, amely nélkülözhetetlen része lesz kozmetikai táskájának.
Ez az alapozó normál bőrtípusra alkalmas. Ideális azoknak a nőknek, akik természetes és ragyogó megjelenést szeretnének elérni.
Vigyen fel egy kis mennyiségű alapozót a homlokra, orcákra és állra. Egyenletesen oszlassa el ecsettel vagy szivaccsal a tökéletes megjelenés érdekében. A hosszantartó hatás érdekében használjon alapozó bázist.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Dekoratív kozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Márka | Guerlain |
| Kollekció | Parure Gold |
| Termék típusa | Make-up |
| Méret | 30 ml |
| Bőr típusa | Normál |
| Hatás | Egységesítés, Világosítás |
| KATEGÓRIA | Arc |
Gyermekektől elzárva tartandó., Csak a gyártó által meghatározott módon és célra használja a terméket.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470430310
A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.
A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.
A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.