• Guerlain Vetiver (1959)

Guerlain Vetiver (1959) Eau de Toilette férfiaknak 50 ml

PODOBNE_VARIANTY?

Nincs raktáron

MÁSOK EBBE VÁSÁROLJÁK

Leírás

Termékleírás Eau de Toilette férfiaknak 50 ml

Guerlain Vetiver (1959) eau de toilette férfiaknak 50 ml

Guerlain Vetiver (1959) egy ikonikus eau de toilette, amely lenyűgözi időtlen eleganciájával és kifinomultságával. A Guerlain márka, amely precizitásáról és innovatív megközelítéseiről ismert, ezzel az illattal ünnepli a természetet és a férfiasságot. A Vetiver kollekciót először 1959-ben mutatták be, és azóta a klasszikus, mégis modern illatokat kereső férfiak szimbólumává vált. Ez az eau de toilette ideális választás üzleti találkozókra vagy esti társasági eseményekre, ahol kifinomultságával felejthetetlen benyomást kelt.

A Guerlain Vetiver (1959) illata gazdag és harmonikus összetételéről ismert, amely már első szippantásra magával ragad. A nyitány frissítő narancs, bergamott és citrom kombinációjával fogad, amely azonnal felélénkíti az érzékeket. Az illat szívében fűszeres bors és szerecsendió bontakozik ki, amelyet mesterien egészít ki a domináns vetiver, ami mélységet és karaktert ad az illatnak. Az alapot érzéki boróka és dohány esszenciák alkotják, amelyek hosszantartó és felejthetetlen zárást biztosítanak.

A Guerlain Vetiver (1959) nemcsak illat, hanem az életstílus és az elegancia kifejezése is. Ez az eau de toilette nagyszerű ajándék azoknak a férfiaknak, akik értékelik a minőséget és a hagyományt. Ez egy illat, amely kiemeli viselőjének egyéniségét és önbizalmat ad bármilyen helyzetben. Fás jellegének köszönhetően ideális azok számára, akik valami különlegeset, mégis univerzálisat keresnek. Ezzel az illattal beléphet egy olyan világba, ahol a hagyomány találkozik a modern férfiassággal.

Használat

A maximális hatás elérése érdekében alkalmazza a Guerlain Vetiver (1959) illatot a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, a nyakra vagy a fül mögé. Ezzel az illat aktiválódik és teljes szépségében kibontakozik. Használat előtt győződjön meg róla, hogy a bőr tiszta és száraz, hogy az illat egyenletesen felszívódhasson. A hosszabb tartósság érdekében rétegezze az illatot a Vetiver sorozat további termékeivel, mint például a tusfürdő vagy a borotválkozás utáni balzsam. Tartsa az üveget közvetlen napfénytől távol, hogy az illat minőségét és intenzitását minél tovább megőrizze.

  • Fej bergamott, citrom, narancs

  • Szív bors, muskátli, vetivérfű

  • Alap borbolyabogyó, dohány

Biztonsági figyelmeztetés:

Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.

Gyártó/Importőr:

LVMH Group
www.guerlain.com

EAN: 3346470303171

A márkáról

A márkáról Guerlain

A Guerlain egy ikonikus francia márka, amelyet 1828-ban alapított Pierre-François-Pascal Guerlain. Az ő víziója, hogy a kiváló minőséget és az innovációt ötvözze, egyedi kézjegyet adott a márkának, amely ma is jellemzi. Több mint két évszázados fennállása alatt a Guerlain beírta magát a parfüm- és kozmetikatörténelembe, és a francia elegancia szimbólumává vált. Kulcsfontosságú mérföldkövei közé tartozik olyan legendás illatok bevezetése, mint a Jicky (1889), Shalimar (1925) vagy Mitsouko (1919), amelyek nemcsak a modern parfüméria fejlődését, hanem generációk alkotóit is inspirálták.

A Guerlain filozófiája a szépség keresésén, az alkotás bátorságán és a hagyományok, valamint a természet iránti mély tiszteleten alapul. A márka hosszú távon elkötelezett a fenntarthatóság iránt – parfümjei és kozmetikumai gyártásakor minőségi, környezetbarát természetes összetevőket használ, és nem tesztel állatokon. Inspirációját a művészetből, a francia sármából és egzotikus tájakból meríti, ami tükröződik az eredeti kompozíciókban és a flakonok precíz megmunkálásában. A Guerlain hosszú távon együttműködik jelentős személyiségekkel, például Angelina Jolie-val, aki a Mon Guerlain illat nagykövete volt. A márka vizuálisan erős kampányairól és minden kommunikációs csatornán az esztétikára helyezett hangsúlyáról is ismert.

A Guerlain kínálata széles parfümválasztékot, luxus bőrápolást, dekoratív kozmetikumokat és ikonikus rúzsokat tartalmaz. Zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Aqua Allegoria parfümkollekció, az orientális klasszikus Shalimar, valamint az innovatív Abeille Royale bőrápolási sorozat. Különlegesek a limitált kiadások és művészeti együttműködések is, amelyek gyakran egyedi flakonokat vagy speciális illatmennyiséget kínálnak. A márka a luxus kedvelőit célozza meg, akik eredetiséget, történelmet és kiváló minőséget keresnek – ideális azok számára, akik a szépség és parfümök világában egyedülálló élményre vágynak.

Felülvizsgálat

Felülvizsgálat

Átlagos vásárlói értékelés

Átlagos vásárlói értékelés

Értékelje elsőként a terméket.

Étékelés hozzáadása

Vélemény küldése a termékről Guerlain Vetiver (1959) Eau de Toilette férfiaknak 50 ml

Ön értékelése :

Kérdezzen

Kérdezze szakértőnket

Mielőtt még telefonálna, olvassa el a gyakran ismétlődő kérdéseket.

Hé - Pé 8:00 - 16:00

Kérdezzen Formanyomtatvány bezárása

Legutóbb megtekintett termékek