Guess 1981 Los Angeles
Eau de Toilette nőknek
Fedezze fel a Guess 1981 Los Angeles varázsát, amely a kaliforniai életstílus esszenciáját hozza el. Ez az illat a Guess márka tökéletes megtestesítője, mely híres fiatalos és modern eleganciájáról. A 1981 Los Angeles kollekció megragadja az angyalok városának energiáját és ragyogását, egyedülálló érzéki élményt nyújtva.
Ez a virágos kompozíció friss vörös ribizli, mandarin és körte jegyekkel indul, amelyek felébresztik az érzékeket és frissítő bevezetőt kínálnak. Az illat szívében a narancsvirág, jázmin és bazsarózsa finomsága keveredik, romantikus és nőies hangulatot teremtve. Az alapillatot édes praliné, cédrus, pézsma, vanília és ambroxan akkordok gazdagítják, mélységet és érzékiséget adva.
A Guess 1981 Los Angeles ideális választás esti eseményekre, ahol szeretne ragyogni és felejthetetlen benyomást kelteni. Ez az illat azoknak a nőknek szól, akik nem félnek a figyelem középpontjába kerülni, és szeretnék kiemelni egyéniségüket és bájukat.
A legjobb eredmény elérése érdekében vigye fel a Guess 1981 Los Angeles eau de toilette-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, a nyakra és a fülek mögé. Ezek a testterületek természetesen bocsátanak ki hőt, amely segít az illat kibontakozásában és tartósságában az egész este folyamán. Az intenzívebb élmény érdekében könnyedén permetezhet az illatból a ruhára vagy a hajra is, de javasoljuk az óvatosságot, hogy elkerülje a textíliák károsodását.
Fej körte, mandarin, piros ribizli
Szív bazsarózsa, jázmin, narancs, narancsvirág
Alap ambroxan, cédrus, pézsma, praliné, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
Www.guess.eu
EAN: 085715322227
A Guess márka az Egyesült Államokból származik, és története 1981-ben kezdődött. Paul, Georges, Armand és Maurice Marciano testvérek alapították, akik Franciaországból érkeztek Kaliforniába azzal a világos céllal, hogy összekapcsolják az európai eleganciát az amerikai szabadság szellemével. Az első nagy sikert az ikonikus farmerkollekció hozta meg, amely elindította a márka világszerte növekvő népszerűségét. Néhány éven belül a Guess szilárd helyet vívott ki magának a vezető divatházak között, és a fiatalos bátorság, innováció és könnyed luxus szimbólumává vált.
A Guess filozófiája a merész stílusra, eredetiségre és részletekre való odafigyelésre épül. A márka hisz az önkifejezés szabadságában, és a kaliforniai életstílusból merít inspirációt, amely minden kollekcióban megjelenik – a ruháktól a kiegészítőkig. Különösen nagy hangsúlyt fektet a minőségi anyagokra, modern szabásokra és az etikus gyártásra, beleértve a fenntarthatóbb eljárásokra való törekvést is. A Guess híres a feltűnő kampányairól, amelyek gyakran világhírű modelleket és hírességeket vonultatnak fel, például Claudia Schiffert, Eva Herzigovát vagy Gigi Hadidot, és a közösségi médiában fiatalosan, frissen és könnyedén kommunikál.
A Guess kínálata széles skáláját öleli fel a divatcikkeknek – a ruházattól, farmerkollekcióktól, táskáktól és pénztárcáktól kezdve az órákon, ékszereken és napszemüvegeken át. Jelentős részét képezik a parfümök is, amelyek közül kiemelkedik például a női Guess Seductive illat vagy a férfi Guess Dare. Minden kollekció egyedülálló elegancia és modernitás kombinációját nyújtja, gyakran limitált kiadásokban, amelyek kihangsúlyozzák a viselő egyéniségét. A Guess márka ideális a magabiztos nők és férfiak számára, akik értékelik a stílust, az eredetiséget, és a divatban nemcsak a megjelenést, hanem a történetet és az érzelmeket is keresik.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.