Guess Double Dare
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
Fej eper, licsi, mandarin
Szív gyöngyvirág, ibolyalevél, jázmin
Alap ámbra, vanília, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
Www.guess.eu
EAN: 9990000960972
A Guess márka az Egyesült Államokból származik, és története 1981-ben kezdődött. Paul, Georges, Armand és Maurice Marciano testvérek alapították, akik Franciaországból érkeztek Kaliforniába azzal a világos céllal, hogy összekapcsolják az európai eleganciát az amerikai szabadság szellemével. Az első nagy sikert az ikonikus farmerkollekció hozta meg, amely elindította a márka világszerte növekvő népszerűségét. Néhány éven belül a Guess szilárd helyet vívott ki magának a vezető divatházak között, és a fiatalos bátorság, innováció és könnyed luxus szimbólumává vált.
A Guess filozófiája a merész stílusra, eredetiségre és részletekre való odafigyelésre épül. A márka hisz az önkifejezés szabadságában, és a kaliforniai életstílusból merít inspirációt, amely minden kollekcióban megjelenik – a ruháktól a kiegészítőkig. Különösen nagy hangsúlyt fektet a minőségi anyagokra, modern szabásokra és az etikus gyártásra, beleértve a fenntarthatóbb eljárásokra való törekvést is. A Guess híres a feltűnő kampányairól, amelyek gyakran világhírű modelleket és hírességeket vonultatnak fel, például Claudia Schiffert, Eva Herzigovát vagy Gigi Hadidot, és a közösségi médiában fiatalosan, frissen és könnyedén kommunikál.
A Guess kínálata széles skáláját öleli fel a divatcikkeknek – a ruházattól, farmerkollekcióktól, táskáktól és pénztárcáktól kezdve az órákon, ékszereken és napszemüvegeken át. Jelentős részét képezik a parfümök is, amelyek közül kiemelkedik például a női Guess Seductive illat vagy a férfi Guess Dare. Minden kollekció egyedülálló elegancia és modernitás kombinációját nyújtja, gyakran limitált kiadásokban, amelyek kihangsúlyozzák a viselő egyéniségét. A Guess márka ideális a magabiztos nők és férfiak számára, akik értékelik a stílust, az eredetiséget, és a divatban nemcsak a megjelenést, hanem a történetet és az érzelmeket is keresik.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.