Guess Seductive Noir Homme
Eau de Toilette férfiaknak
Fedezze fel a Guess márka titkát a karizmatikus Seductive Noir Homme eau de toilette-jével. Ez a parfüm egy mestermű, amely az orientális illatok varázsát testesíti meg. Úgy tervezték, hogy az elegancia és a kifinomultság érzését keltse, ami a Seductive sorozatra jellemző. A parfüm ideális választás azoknak a férfiaknak, akik felejthetetlen benyomást szeretnének kelteni esti eseményeken vagy romantikus vacsorákon.
A Seductive Noir Homme illata friss szerecsendió, grapefruit és fekete bors tónusokkal indul. Ezek a markáns összetevők energikus nyitányt teremtenek, amely minden járókelőt magával ragad. Az illat szívében alma, narancsvirág és levendula kombinációja található, amely lágyságot ad a keveréknek, miközben frissességet is biztosít.
A parfüm alapját mély és érzéki tonkabab, szantálfa és borostyán tónusok alkotják. Ezek az összetevők utánozhatatlan mélységet és hosszan tartó hatást kölcsönöznek az illatnak. A Guess Seductive Noir Homme így egy olyan parfüm, amely minden éjszakán átvezet gráciával és önbizalommal. Kiváló választás azoknak a férfiaknak, akik kifejezni szeretnék személyiségüket és stílusukat.
Vigye fel a Guess Seductive Noir Homme eau de toilette-t tiszta és száraz bőrre, lehetőleg zuhanyzás után. Összpontosítson a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fül mögötti területek, ahol az illat legjobban kibontakozhat. Hagyja, hogy az illat természetesen megszáradjon, hogy összetevői teljesen kibontakozhassanak és hosszan tartó hatást biztosítsanak. Kerülje a csuklók összedörzsölését, mert ez megzavarhatja az illat finom rétegeit. Az erőteljesebb hatás érdekében az illatot könnyedén a ruházatra is permetezheti, de kerülje a világos textíliákat, hogy elkerülje a foltokat.
Fej fekete bors, grapefruit, szerecsendió
Szív alma, levendula, narancsvirág
Alap borostyán, szantálfa, tonkabab
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
Www.guess.eu
EAN: 085715320384
A Guess márka az Egyesült Államokból származik, és története 1981-ben kezdődött. Paul, Georges, Armand és Maurice Marciano testvérek alapították, akik Franciaországból érkeztek Kaliforniába azzal a világos céllal, hogy összekapcsolják az európai eleganciát az amerikai szabadság szellemével. Az első nagy sikert az ikonikus farmerkollekció hozta meg, amely elindította a márka világszerte növekvő népszerűségét. Néhány éven belül a Guess szilárd helyet vívott ki magának a vezető divatházak között, és a fiatalos bátorság, innováció és könnyed luxus szimbólumává vált.
A Guess filozófiája a merész stílusra, eredetiségre és részletekre való odafigyelésre épül. A márka hisz az önkifejezés szabadságában, és a kaliforniai életstílusból merít inspirációt, amely minden kollekcióban megjelenik – a ruháktól a kiegészítőkig. Különösen nagy hangsúlyt fektet a minőségi anyagokra, modern szabásokra és az etikus gyártásra, beleértve a fenntarthatóbb eljárásokra való törekvést is. A Guess híres a feltűnő kampányairól, amelyek gyakran világhírű modelleket és hírességeket vonultatnak fel, például Claudia Schiffert, Eva Herzigovát vagy Gigi Hadidot, és a közösségi médiában fiatalosan, frissen és könnyedén kommunikál.
A Guess kínálata széles skáláját öleli fel a divatcikkeknek – a ruházattól, farmerkollekcióktól, táskáktól és pénztárcáktól kezdve az órákon, ékszereken és napszemüvegeken át. Jelentős részét képezik a parfümök is, amelyek közül kiemelkedik például a női Guess Seductive illat vagy a férfi Guess Dare. Minden kollekció egyedülálló elegancia és modernitás kombinációját nyújtja, gyakran limitált kiadásokban, amelyek kihangsúlyozzák a viselő egyéniségét. A Guess márka ideális a magabiztos nők és férfiak számára, akik értékelik a stílust, az eredetiséget, és a divatban nemcsak a megjelenést, hanem a történetet és az érzelmeket is keresik.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.