Guess Uomo
Eau de Toilette férfiaknak
100 ml ért 9 530 Ft
Guess Uomo egyedülálló eau de toilette, amely az elegancia és a modern báj megtestesítője. Ez az illat a Guess exkluzív Uomo kollekciójának része, amely híres arról, hogy a klasszikust modern elemekkel ötvözi. Ezzel az illattal felfedezheti a férfiasság új dimenzióját, amely ideális esti eseményekre és hivatalos találkozókra.
A Guess Uomo illata frissítő kardamom, levendula és grapefruit jegyekkel kezdődik, amelyek energiát és frissességet adnak. A szívillatban a zsálya, sáfrány és muskátli kifinomult kombinációja bontakozik ki, megteremtve az elegáns és vonzó atmoszférát. Az alapjegyek borostyán, fás akkordok és benzoin hosszantartó és érzéki benyomást biztosítanak.
Ezzel a Guess eau de toilette-tel nemcsak a stílusát hangsúlyozhatja, hanem felejthetetlen benyomást is kelt mindenki számára, akivel találkozik. Ez az illat azoknak a férfiaknak szól, akik nem félnek a figyelem középpontjában lenni, és biztosak akarnak lenni abban, hogy jelenlétüket mindig értékelik.
Vigye fel a Guess Uomo eau de toilette-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fül mögé, ahol az illat a legjobban kibontakozik és egész nap kitart. Az intenzívebb élmény érdekében az illatot könnyedén fújhatja a ruhájára is, de kerülje a finom szöveteket. Ideális, ha zuhanyzás után azonnal, száraz bőrre alkalmazza az illatot, amikor a bőr a legjobban hidratált és felkészült az illat felszívására.
Fej grapefruit, kardamom, levendula
Szív pelargónia, sáfrány, zsálya
Alap benzoin, borostyán, fás tónusok
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
Www.guess.eu
EAN: 085715326607
A Guess márka az Egyesült Államokból származik, és története 1981-ben kezdődött. Paul, Georges, Armand és Maurice Marciano testvérek alapították, akik Franciaországból érkeztek Kaliforniába azzal a világos céllal, hogy összekapcsolják az európai eleganciát az amerikai szabadság szellemével. Az első nagy sikert az ikonikus farmerkollekció hozta meg, amely elindította a márka világszerte növekvő népszerűségét. Néhány éven belül a Guess szilárd helyet vívott ki magának a vezető divatházak között, és a fiatalos bátorság, innováció és könnyed luxus szimbólumává vált.
A Guess filozófiája a merész stílusra, eredetiségre és részletekre való odafigyelésre épül. A márka hisz az önkifejezés szabadságában, és a kaliforniai életstílusból merít inspirációt, amely minden kollekcióban megjelenik – a ruháktól a kiegészítőkig. Különösen nagy hangsúlyt fektet a minőségi anyagokra, modern szabásokra és az etikus gyártásra, beleértve a fenntarthatóbb eljárásokra való törekvést is. A Guess híres a feltűnő kampányairól, amelyek gyakran világhírű modelleket és hírességeket vonultatnak fel, például Claudia Schiffert, Eva Herzigovát vagy Gigi Hadidot, és a közösségi médiában fiatalosan, frissen és könnyedén kommunikál.
A Guess kínálata széles skáláját öleli fel a divatcikkeknek – a ruházattól, farmerkollekcióktól, táskáktól és pénztárcáktól kezdve az órákon, ékszereken és napszemüvegeken át. Jelentős részét képezik a parfümök is, amelyek közül kiemelkedik például a női Guess Seductive illat vagy a férfi Guess Dare. Minden kollekció egyedülálló elegancia és modernitás kombinációját nyújtja, gyakran limitált kiadásokban, amelyek kihangsúlyozzák a viselő egyéniségét. A Guess márka ideális a magabiztos nők és férfiak számára, akik értékelik a stílust, az eredetiséget, és a divatban nemcsak a megjelenést, hanem a történetet és az érzelmeket is keresik.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.