Guy Laroche Fidji
Eau de Parfum nőknek
Guy Laroche bemutatja ikonikus illatát, a Fidji-t, amely az elegancia és nőiesség szimbólumává vált. Ez a virágos parfüm az egzotikus Fidzsi-szigetek ihlette, ahol a trópusi virágok illata finoman keveredik a fűszerek érintésével. A Guy Laroche Fidji híres kifinomult kompozíciójáról, amely a frissesség és romantika érzetét kelti. Az illat ideális választás esti eseményekre vagy romantikus vacsorákra, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
A parfüm elején friss kardamom és ibolya levelek tónusai varázsolják el, amelyek simán átvezetnek a gazdag virágos szívbe. Itt bontakozik ki a jázmin, írisz, ylang ylang és bolgár rózsa bódító illata, kiegészítve fűszeres árnyalattal és szegfűvel. Ez a harmonikus virágkeverék meleg ölelés érzetét kelti, amelyet pacsuli, pézsma és szantálfa érzéki alapja hangsúlyoz. A Fidji az illat, amely tökéletesen kifejezi a nőiesség és érzékiség esszenciáját.
A Guy Laroche Fidji nemcsak egy parfüm, hanem egy műalkotás is, amely kiemeli minden nő egyediségét. Kifinomult kompozíciója remek választás azoknak a nőknek, akik hangsúlyozni szeretnék eleganciájukat és természetes szépségüket. Ez a parfüm hosszan tartó, és finom nyomot hagy maga után, amely egész este elkíséri. A Guy Laroche Fidji-vel minden társasági esemény királynőjévé válhat.
Alkalmazza a Fidji parfümöt a Guy Laroche-tól a pulzuspontokra, mint például a csukló, nyak és dekoltázs, ahol az illat a legjobban kibontakozik és egész este tart. Az intenzívebb illatélmény érdekében a parfümöt a hajra vagy ruhára is permetezheti. Kerülje a csuklók dörzsölését alkalmazás után, hogy ne sértse meg az illat finom kompozícióját. Ez a parfüm ideális esti alkalmakra, amikor szeretné kiemelni eleganciáját és elbűvölő személyiségét.
Fej ibolyalevél, kardamom
Szív bolgár rózsa, fűszer, jázmin, nőszirom, szegfű, ylang ylang
Alap pacsuli, pézsma, szantálfa
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
YGM Trading LTD.
www.ygmtrading.com
EAN: 3360372009573
Guy Laroche egy francia márka, amely 1957-ben alakult Párizsban. Alapítója a neves divattervező, Guy Laroche volt, akinek víziója az elegancia, az innováció és a praktikusság egyesítése volt a mindennapi életben. A márka kezdetektől fogva híressé vált azzal, hogy friss szemléletet hozott a klasszikus divatba, és hamarosan a kifinomult stílus szimbólumává vált. Az haute couture terén elért kezdeti sikerek lehetővé tették a márkának, hogy portfólióját a parfümök és kiegészítők világába is kiterjessze, és az 1966-os első parfüm, a Fidji, azonnali ikonná vált, megnyitva Guy Laroche számára a nemzetközi piacot.
Guy Laroche filozófiája a francia eleganciára, az autentikus luxusra és az egyediség iránti vágyra épül, amely azonban mindig hordható és elérhető. A márka hangsúlyt fektet a precíz kidolgozásra, a kiváló minőségű anyagokra és az időtálló dizájnra, amely nem követi gyorsan változó trendeket. A parfümök terén a kifinomult kompozíciókra összpontosít, amelyekben gondosan válogatott összetevők és egyedi illatakkordok dominálnak. Inspirációját a francia életművészetből, a párizsi utcák hangulatából és a lenyűgöző természetből meríti. Ennek köszönhetően sok híresség kedvence lett, és a divatbemutatók és rangos társadalmi események elengedhetetlen részévé vált.
A Guy Laroche termékkínálata elsősorban parfümöket tartalmaz, amelyeket a francia parfüméria valódi ékköveinek tartanak. A legjelentősebbek közé tartozik az ikonikus Drakkar kollekció, amelynek Drakkar Noir illata férfiak millióit nyűgözte le világszerte, és a férfiasság és önbizalom szimbólumává vált. A kínálatban természetesen a női parfümök sem hiányoznak, például a legendás Fidji, amely érzékiségével és finomságával varázsol el. A márka folyamatosan mutat be limitált kiadásokat és eredeti variációkat a bestsellerjeiből, ami állandó frissítést hoz a kínálatba. Guy Laroche ideális választás azoknak, akik a klasszikus elegancia és kifinomult ízlés szerelmesei, és egyedi illatokat keresnek francia bájjal és hosszan tartó minőséggel.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.