Insight Lenitive Dermo-Calming Shampoo
nyugtató sampon fejbőrre
Insight Lenitive Dermo-Calming Shampoo ideális megoldás azoknak a nőknek, akik gyengéd ápolást keresnek az érzékeny fejbőr számára. Ez a nyugtató sampon azonnali megkönnyebbülést és hosszú távú védelmet nyújt az irritáció ellen. Egyedi összetételének köszönhetően nemcsak tisztít, hanem nyugtat és hidratál is, hozzájárulva ezzel a haj általános egészségéhez.
Az Insight márka híres a természetes összetevők iránti elkötelezettségéről és környezettudatos megközelítéséről. Ez a sampon a gondosan kidolgozott terméksor része, amely az érzékeny fejbőr igényeire összpontosít. Gyengéd formulája ideális a mindennapi használathoz, bármilyen hajtípus esetén. Ezért az Insight Lenitive Dermo-Calming Shampoo kiváló választás minden nő számára, aki a legjobbat szeretné nyújtani hajának.
Ez a sampon ideális érzékeny fejbőrű nők számára, de minden hajtípusra alkalmas.
Vigyen fel kis mennyiségű Insight Lenitive Dermo-Calming Shampoo-t a nedves hajra, gyengéden masszírozza be a fejbőrbe, majd alaposan öblítse le. A legjobb eredmény elérése érdekében rendszeresen használja.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Sampon |
| Márka | Insight |
| Kollekció | Lenitive |
| Méret | 900 ml |
| Hajtípus | Érzékeny fejbőr, Minden hajtípus |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
Eley s.r.l.
www.insightprofessional.it
EAN: 8029352354380
Insight egy olasz professzionális haj- és testápolási márka, amely 2013-ban jött létre az Eley vállalat szárnyai alatt, Bologna tartományban, Olaszországban. Kezdetektől fogva természetes kozmetikumokra specializálódott vegyészek és fejlesztők csapata formálta, akik a szalonminőséget a lehető legtisztább formában, felesleges vegyi anyagok nélkül akarták kínálni. Néhány év alatt az Insight márka először a fodrászszalonokban terjedt el, majd a kiskereskedelmi hálózatban és webáruházakban egész Európában, ahol megbízható, funkcionális és egyben kíméletes ápolásként szerzett hírnevet. Ma az Insight a professzionális kozmetikai ipar elismert szereplői közé tartozik, és portfólióját folyamatosan bővíti új sorozatokkal, amelyek a haj, bőr és szakáll speciális igényeire összpontosítanak.
Az Insight filozófiája egy egyszerű elven alapul: maximális hatékonyság minimális felesleges összetevőkkel. A márka hangsúlyt fektet a természetes, főként organikus kivonatokra, vegán összetételre és kíméletes tartósítórendszerekre, miközben elkerüli a szilikonokat, parabéneket és agresszív tenzideket. A magas növényi olaj- és vajtartalom táplálja a termékeket, míg a finom, főként természetes illatok kellemes, nem tolakodó illatélményt nyújtanak a mindennapi használat során. Az Insight hosszú távon az fenntarthatóságra összpontosít – újrahasznosítható csomagolást használ, minimalizálja a felesleges dobozokat, és támogatja az etikus hozzáállást az alapanyagokhoz és a gyártáshoz. A márka teljes kreatív koncepciója tiszta, funkcionális dizájnt ötvöz professzionális eredménnyel, amely támogatja a haj és a bőr természetes szépségét anélkül, hogy feleslegesen terhelné.
Az Insight kínálatában a professzionális hajápolási kollekciók dominálnak – hidratáló, regeneráló, göndörödésgátló, festett hajra vagy érzékeny fejbőrre – kiegészítve styling termékekkel, testápolókkal és szakállápolókkal. A zászlóshajó sorozatok közé tartoznak például a regeneráló és hidratáló samponok és maszkok, amelyeket gyakran praktikus szalon kiszerelésben, nagyobb mennyiségben kínálnak, de kisebb méretben is elérhetők, otthoni használatra. Az Insight válogatott termékei finom, tiszta illatukkal tűnnek ki, amely a mindennapi ápolási szertartások kiegészítője lehet, hasonlóan egy könnyű haj- vagy testparfümhöz, anélkül hogy elnyomnák a személyes illatot vagy kedvenc parfümöt. A márka ideális azok számára, akik professzionális, hatékony és egyben etikus és környezettudatos ápolást keresnek – azoknak, akik szép hajat és bőrt szeretnének, jó érzéssel arról, amit használnak.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.