Jean-Louis Scherrer Pop Delights 02
Eau de Toilette nőknek
100 ml ért 5 490 Ft
Raktáron , csütörtök 2025-12-18 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
5 950 Ft A legalacsonyabb ár, amelyen a terméket az akciót/kiárusítást megelőző 30 napban kínálták. 5 490 Ft
Jean-Louis Scherrer bemutatja elbűvölő Pop Delights 02 kollekcióját, amely a finom elegancia és frissesség megtestesítője. Ez a női eau de toilette különleges élményt kínál virágos illatával, amelyet úgy terveztek, hogy elvarázsolja az érzékeket. A Pop Delights 02 ideális választás azok számára, akik ki akarnak tűnni nyári estéken vagy romantikus találkozókon. Illatával egy virágzó kertbe repít, ahol friss tónusok és édes árnyalatok keverednek.
Az illat bevezetésében friss rózsabors és grapefruit robbanását érezheti, amelyek energiát és örömöt sugároznak. Az illat szívében gazdag gardénia virágos árnyalatok találhatók, kiegészítve a fehér őszibarack és sárgabarack édességével. Ez a harmonikus keverék gyengédséget és romantikát teremt. Az illat alapja tonkabab segítségével nyugszik le és lágyul el, amely mély és meleg tónust hoz.
A Jean-Louis Scherrer Pop Delights 02 illat a részletekre és a minőségre helyezi a hangsúlyt. Ez nemcsak az elegancia ígérete, hanem a világ friss szemlélete is. Ez az illat tökéletes kiegészítő minden nő számára, aki könnyedségre és kifinomultságra vágyik a nap minden pillanatában.
A legjobb hatás elérése érdekében alkalmazza a Jean-Louis Scherrer Pop Delights 02 eau de toilette-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra vagy a fül mögé. Ezek a helyek természetesen hőt sugároznak, ami segíti az illat jobb kibontakozását és tartósságát. A finomabb intenzitás érdekében az illatot könnyedén permetezheti a hajra vagy a ruházatra is. Tartsa az üveget hűvös és száraz helyen, hogy az illat minél tovább megőrizze minőségét.
Fej grapefruit, rózsabors
Szív fehér barack, gardénia, sárgabarack
Alap tonkabab
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
SA Designer Parfums
www.designerparfums.com
EAN: 5050456001507
A francia Jean-Louis Scherrer márka nevét alapítójáról, a párizsi divattervezőről, Jean-Louis Scherrerről (1935–2013) kapta, aki az 1960-as években alapította meg divatházát Franciaországban, és luxus haute couture-jával vált híressé a társadalmi elit körében. A divatban elért sikerek után a márka 1979-ben lépett be az illatok világába az azonos nevű Jean-Louis Scherrer női parfüm bemutatásával, amely ikonikus ciprusos remekművé vált, és utat nyitott az egész parfümvonal számára. Az évek során a Scherrer ház a tisztán couture márkából olyan márkává alakult, amely megőrizte eleganciáját és párizsi báját, elsősorban licencelt parfümök és kozmetikai termékek formájában. Ma a Jean-Louis Scherrer klasszikus, előkelő parfümmárkaként ismert, amely a párizsi szalonok hagyományát ötvözi az időtlen stílussal.
A Jean-Louis Scherrer márka filozófiája a diszkrét luxus gondolatából ered – a hivalkodás helyett a kifinomult ízlésre, minőségi összetevőkre és átgondolt illatkompozíciókra helyezi a hangsúlyt. Parfümjei gyakran dolgoznak klasszikus akkordokkal, mint a zöld tónusok, fehér virágok, fák és moha, amelyek elegáns, kifinomult benyomást keltenek, nem pedig rövid távú hatást. A márka ihletet merít a párizsi divatból, építészetből és a nagyváros hangulatából; tipikus példa erre a Jean-Louis Scherrer 1979 flakonja, amelynek formáját Serge Mansau szobrász tervezte, és amely a New York-i felhőkarcolók art deco sziluettjére utal. A Jean-Louis Scherrer illatok így olyanok, mint az „öltönyre szabott” illat – világos szerkezetük van, tartják a formát, és kiemelik a viselő személyiségét anélkül, hogy elnyomnák azt.
A márka kínálatában elsősorban parfümök és kölnivizek találhatók nőknek és férfiaknak egyaránt. Zászlóshajó termékei közé tartozik a női klasszikus Jean-Louis Scherrer 1979, amely különböző koncentrációkban kapható, például kölnivíz vagy Eau de Parfum formájában, kedvelt 50 ml és 100 ml-es kiszerelésben, valamint a kifinomult női illat Scherrer 2 és a modernebb, érzéki Immense Femme kollekció, amely virágos és orientális tónusokat ötvöz. A férfi portfóliót például a S de Scherrer Homme illat képviseli, amely fűszeres, fás és vaníliás akkordokat egyesít elegáns, mégis hozzáférhető karakterrel. A Jean-Louis Scherrer márka ideális választás a klasszikus francia parfümök szerelmeseinek, akik egyedi, kifinomult illatot keresnek haute couture érzéssel, és előnyben részesítik az időtlen eleganciát a gyorsan múló trendekkel szemben.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.