Jean P. Gaultier Ultra Male Intense
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Jean P. Gaultier bemutatja az Ultra Male Intense-t, a toalettvizet, amely megtestesíti a modern férfi erejét és intenzitását. Ez a keleties illat ideális választás esti társasági eseményekre, ahol ragyogni szeretnél és maradandó benyomást kelteni. A friss és fűszeres tónusok kombinációja ellenállhatatlan és dinamikus kompozíciót alkot, amely tökéletesen tükrözi a Jean P. Gaultier márka esszenciáját.
A nyitányban a citrom, körte, menta, levendula és bergamott keveréke frissességet és energiát kölcsönöz az illatnak. Ez a kombináció tökéletes azoknak a férfiaknak, akik nem félnek a figyelem középpontjában lenni. Az illat szívében a kömény, fahéj és szerecsendió fűszeres tónusai bontakoznak ki, mélységet és karaktert adva. Ezek az elemek érzéki és karizmatikus aurát teremtenek, amely vonzza a tekinteteket.
Az illat alapját a vanília, pacsuli, cédrus és ámbra ötvözete alkotja, amely meleg és vonzó lezárást ad az egész parfümnek. Ez a kombináció hosszan tartó nyomot hagy, amely ugyanolyan lenyűgöző, mint az első benyomás. Az Ultra Male Intense nemcsak a férfiasság kifejezése, hanem a merészség is, hogy más legyél és felejthetetlen.
A maximális hatás elérése érdekében alkalmazd a Jean P. Gaultier Ultra Male Intense-t a pulzuspontokra, mint például a csukló, nyak vagy a fül mögötti területek. Ezek a helyek segítenek kiemelni az illatot és meghosszabbítani annak tartósságát. Kerüld a bőr dörzsölését alkalmazás után, hogy elkerüld az illatkomponensek megzavarását. Az intenzívebb élmény érdekében rétegezheted az illatot a hozzáillő dezodorral vagy testápolóval az Ultra Male Intense kollekcióból.
Fej bergamott, citrom, körte, levendula, menta
Szív fahéj, kömény, muskotályzsály
Alap ámbra, cédrus, pacsuli, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Puig Brands, S.A.
www.jeanpaulgaultier.com
EAN: 3423474786251
Jean P. Gaultier egy ikonikus francia márka, amely 1976-ban jött létre Párizsban. Alapítója a híres divattervező Jean Paul Gaultier, akinek eredeti látásmódja és merész hozzáállása gyorsan felkeltette a világ figyelmét. Gaultier arról vált ismertté, hogy lebontotta a férfi és női divat közötti határokat, nem félt provokálni, és gyakran merített ihletet a popkultúrából és a mindennapi életből. Az áttörést a legendás, tengerészcsíkok által inspirált kollekció megjelenése hozta, amely a márka szimbólumává vált és hosszú évekre meghatározta annak arculatát.
A Jean P. Gaultier filozófiája a másság bátorságán, az eredetiségen és a szabad önkifejezésen alapul. A márka olyan értékeket vall, mint a határtalan kreativitás, az inkluzivitás és a szépség új nézőpontjainak nyitottsága. Gaultier alkotásai gyakran túllépnek a konvenciókon, kollekciói merészek, játékosak és elgondolkodtatnak a divat hagyományos szerepeiről. Nagy hangsúlyt fektet az etikus gyártásra, és az utóbbi években a fenntarthatóbb megközelítésre összpontosít, például minőségi alapanyagok választásával. Jelentős nyomot hagytak a híres kampányok is, amelyekben olyan sztárok jelentek meg, mint Madonna, aki híressé tette Gaultier ikonikus kúpos melltartóját, vagy más világhírű celebritások. A márka kommunikációja a közösségi médiában tele van energiával, eredetiséggel és az egyéniség hangsúlyozásával.
A Jean P. Gaultier kínálata széles skálán mozog a divat- és szépségápolási termékek között, amelyek közül kiemelkednek az ikonikus parfümök, mint például a férfiaknak szánt Le Male kollekció és a nőknek készült Classique. Ezek az illatok nemcsak egyedi üvegcséikről ismertek, hanem érzéki és összetéveszthetetlen kompozícióikról is, amelyek megszólítják az eredeti élmények kedvelőit. A kínálatban limitált kiadású parfümök is megtalálhatók, amelyek a gyűjtőket és a dizájn rajongóit egyaránt lenyűgözik, valamint stílusos divatkiegészítők. Jean P. Gaultier ideális választás azok számára, akik egyedülálló stílust keresnek, nem félnek az eredetiségtől és szívesen fejezik ki személyiségüket a divat és az illatok révén.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.