Kallos GoGo Silver Reflex Shampoo
tonizáló sampon platinaszőke és ősz hajra
Kallos GoGo Silver Reflex Shampoo speciálisan azoknak a nőknek készült, akik szeretnék megőrizni platinaszőke vagy ősz hajszínüket tökéletes állapotban. A Kallos márka híres innovatív hajápolási termékeiről, amelyek hatékonyságot és ápolást egyesítenek. Ez a sampon ideális választás azoknak, akik ragyogó és egészséges megjelenésű hajat szeretnének, különösen olyan események alkalmával, amikor tökéletesen szeretnének kinézni, mint például társasági események vagy fontos találkozók.
A Kallos GoGo Silver Reflex hamvasító sampon úgy lett kialakítva, hogy semlegesítse a nem kívánt sárga tónusokat, amelyek megjelenhetnek a platinaszőke és ősz hajon. Gyengéd összetétele biztosítja, hogy a haj puha és hidratált maradjon anélkül, hogy elnehezítené azt. Egyedi összetételének köszönhetően ez a sampon kiváló választás mindennapi használatra, amikor frissességet és ragyogást szeretne adni hajának.
Ez a sampon ideális platinaszőke, festett és ősz hajra, amelyeknek szükségük van a nem kívánt sárga tónusok semlegesítésére és egészséges megjelenés biztosítására.
Vigye fel a sampont a nedves hajra, és finoman masszírozza be a fejbőrbe és a hajba. Hagyja hatni néhány percig, hogy a Kallos GoGo Silver Reflex teljes mértékben kifejthesse hatását, majd alaposan öblítse le. A legjobb eredmény érdekében rendszeresen használja.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Sampon |
| Márka | Kallos |
| Kollekció | GoGo |
| Méret | 200 ml |
| Hajtípus | Festett haj, Szőke haj, Ősz haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
Kallos Cosmetics Ltd.
www.kallos.com
EAN: 5998889508272
A Kallos egy magyar kozmetikai márka, amely 1978-ban alakult Budapesten. Alapítója John Kallos volt, akinek az volt a víziója, hogy minőségi, elérhető és innovatív hajápolást kínáljon, amely kielégíti a különféle vásárlói igényeket. Az állandó termékbővítésnek és a modern ember igényeire való fókuszálásnak köszönhetően a márka gyorsan népszerűvé vált először Magyarországon, majd más európai országokban is. A Kallos számára kulcsfontosságú mérföldkő volt a legendás hajmaszk sorozat bevezetése, amely a piacon elérhető és hatékony ápolás szinonimájává vált.
A Kallos filozófiája az egyszerűségben, elérhetőségben és magas minőségben rejlik. A márka hangsúlyt fektet arra, hogy termékei ne csak megfizethetők legyenek, hanem megfeleljenek a kímélő összetétel és megbízható hatás követelményeinek is. A receptúrák gyakran tartalmaznak természetes kivonatokat és hidratáló anyagokat, ami visszatükröződik a használat gyengédségében és hatékonyságában. A Kallos elkötelezett az etikus megközelítés mellett – termékeit nem tesztelik állatokon, és a márka igyekszik minimalizálni az ökológiai terhelést a gyártás során. Az egyes kollekciók inspirációját a természet és a hajápolás aktuális trendjei adják, amit a színes és játékos csomagolás is bizonyít, amely első pillantásra megragadja a figyelmet. A márka közösségi hálózatai tele vannak tippekkel, inspirációkkal és közösségi kihívásokkal, ami aláhúzza a márka elérhetőségét és nyitottságát.
A Kallos kínálatában a hajápolási termékek dominálnak, köztük samponok, kondicionálók, hajmaszkok, olajok és szérumok, de stílusformáló készítmények is megtalálhatók. A legikonikusabb a Kallos Keratin, Kallos Omega vagy Kallos Banana hajmaszk kollekció, amelyek különböző mennyiségben kínálnak intenzív táplálást és hidratálást minden hajtípusra. A kínálatot testápolási kozmetikumok, tusfürdők és krémek is kiegészítik, melyek ideálisak a mindennapi ápoláshoz. A márkát elsősorban azok keresik, akik hatékony ápolást szeretnének baráti áron, és megszólítja mind a fiatal, kísérletező vásárlókat, mind a családokat vagy bárkit, aki minőségi hajápolást szeretne felesleges kompromisszumok nélkül.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.