Kenzo Aqua
Eau de Toilette férfiaknak
50 ml ért 18 745 Ft
Raktáron 2 db, szerda 2025-12-17 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
18 745 Ft
Kenzo Aqua egy kifinomult eau de toilette férfiaknak, akik értékelik az eleganciát és a stílust. A Kenzo Aqua kollekciójának ezen illata a frissesség és a természet erejének megtestesítője. Mély vízi világokból merít ihletet, és modern hatást kölcsönöz a fás tónusaival. Ideális választás azoknak a férfiaknak, akik friss és karakteres illatot keresnek, különösen laza esti programokhoz vagy baráti találkozókhoz.
Az illat fejillatában friss tónusokkal indít, melyeket a bergamot, rózsabors és lédús alma kombinációja alkot. Ezek az összetevők energizáló és ösztönző kezdést biztosítanak, amely természetes módon vezet át a középső tónusokba. Az illat szívében zöld tónusok keverednek szezámmal, mogyoróval és vizes jegyekkel, amelyek nyugalmat és harmóniát sugallnak. Ez a zöld és vizes egyensúly egyedi karaktert ad az illatnak.
Az alapillatot meleg és érzéki elemek alkotják, mint az ambra, vanília, szantálfa, pézsma, cédrus és tonkabab. Ezek az összetevők mélységet és tartós benyomást adnak az illatnak, amely felejthetetlen nyomot hagy. Kenzo Aqua tökéletes választás azoknak a férfiaknak, akik egyedi illatélményen keresztül szeretnék kifejezni egyéniségüket és magabiztosságukat.
A legjobb eredmény elérése érdekében vigye fel a Kenzo Aqua eau de toilette-et a pulzuspontokra, mint például a csukló, a nyak és a fül mögött. Ezek a területek természetesen szabadítanak fel hőt, amely segíti az illat kibontakozását és tartósságát. Az illat frissességének megőrzése érdekében tárolja az üveget hűvös, száraz helyen, távol a közvetlen napsugárzástól. Így minden alkalmazáskor élvezheti ennek a kifinomult illatnak a teljes potenciálját.
Fej alma, bergamott, rózsabors
Szív mogyoró, szezám, vízi tónus, zöld tónus
Alap ámbra, cédrus, pézsma, szantálfa, tonkabab, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872357211
A Kenzo egy világhírű márka, amely Japánból származik, és amelyet 1970-ben alapított Párizsban a vízionárius tervező, Kenzo Takada. Merész víziója, amely a japán hagyományokat az európai bájjal ötvözi, az egész divatház irányvonalát befolyásolta, és gyorsan elismerést szerzett számára a nemzetközi színtéren. Néhány évtized alatt a Kenzo az eredetiség és a színesség szinonimájává vált, nemcsak a divatban, hanem a parfümök terén is. A márka kulcsfontosságú pillanatai közé tartozik az ikonikus, a természet által inspirált kollekciók bemutatása és a globális terjeszkedés, amely a szépségipart is elérte.
A Kenzo filozófiája az életörömre, a szólásszabadságra és a sokféleség tiszteletére épít. A márka játékos hozzáállásával tűnik ki a színekhez és mintákhoz, amelyeket gyakran virágmotívumok és természeti elemek inspirálnak, ami minden termékükben megjelenik a divattól a parfümökig. A fenntarthatóság terén hangsúlyt fektetnek a kíméletes összetételre, az újrahasznosítható csomagolásra és az állatkísérletek mellőzésére. A márka kreatív koncepciója a keleti és nyugati kultúra harmonikus összekapcsolására épül, ami nemcsak a divat szerelmeseit, hanem a hírességeket is megnyeri – a márka nagykövetei között volt például Shu Qi színésznő vagy Julia Garner modell. A Kenzo emellett ismert markáns kampányairól és eredeti bemutatkozásairól a közösségi médiában.
A Kenzo kínálatában nemcsak divatkollekciók találhatók, hanem mindenekelőtt ikonikus parfümök, amelyek legendává váltak – például a Kenzo Flower by Kenzo, amelynek illata a tisztaság és nőiesség ünneplése, vagy a Kenzo Homme kollekció, amely frissességéről és tenger ihlette jellegéről ismert. Ezen kívül testápolási kozmetikumokat és kiegészítőket is kínálnak, amelyek kiemelik a márka egyedi stílusát. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy influencerekkel mindig új nézőpontot hoznak a márka hagyományos értékeire. A Kenzo ideális választás azok számára, akik az elegancia, frissesség és játékosság egyedi kombinációját keresik, szeretik a modern dizájnt és ki akarnak tűnni a tömegből.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.