Kenzo Couleur Kenzo Rose - Pink
Eau de Parfum nőknek
Fedezze fel a Kenzo legszebb oldalát a Couleur Kenzo Rose - Pink parfüm által. Ez az egyedülálló parfüm az elegancia és nőiesség csodálatos megnyilvánulása, amely az orientális illatok szépségét és érzékiségét ünnepli. A Kenzo márka, amely híres kreativitásáról és innovatív megközelítéséről, ezt a kincset hozza el, amely elengedhetetlen kiegészítővé válik gyűjteményében.
A Couleur Kenzo Rose - Pink egy illat, amely gyengéd fátyollal borítja be a titokzatosságot és szenvedélyt. Fejillatában az angelika és grapefruit tónusai fonódnak össze, frissességet és energiát kölcsönözve az illatnak. A parfüm szívében az érzéki sáfrány és a virágok királynője, a rózsa található, amelyek együtt eleganciával és kifinomultsággal teli harmóniát hoznak létre. Ez a kifinomult keverék ideális esti eseményekre vagy romantikus vacsorákra, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
A Couleur Kenzo kollekció híres egyedi megközelítéséről a divathoz és parfümökhöz, amelyek a természetes szépséget ötvözik a modern dizájnnal. A Kenzo Couleur Kenzo Rose - Pink illat üvege ugyanolyan lenyűgöző, mint maga az illat, finom rózsaszín árnyalatai a gyengédséget és a kifinomultságot idézik. Ez a parfüm tökéletes választás azoknak a nőknek, akik személyiségüket és stílusukat szeretnék kifejezni, nagy hangsúlyt fektetve a részletekre.
A Kenzo Couleur Kenzo Rose - Pink optimális élményéért vigye fel a parfümöt a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra vagy a fülek mögé. Ezek a területek hőt termelnek, amely segít az illat fokozatos felszabadításában a nap folyamán. A hosszabb tartósság érdekében enyhén permetezheti a hajára vagy ruhájára is, de kerülje a közvetlen érintkezést a finom anyagokkal. Ne feledje, hogy néha a kevesebb több, ezért használja érzékkel, hogy kiemelje természetes szépségét és eleganciáját.
Fej angyalgyökér, grapefruit
Szív rózsa, sáfrány
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352810309123
A Kenzo egy világhírű márka, amely Japánból származik, és amelyet 1970-ben alapított Párizsban a vízionárius tervező, Kenzo Takada. Merész víziója, amely a japán hagyományokat az európai bájjal ötvözi, az egész divatház irányvonalát befolyásolta, és gyorsan elismerést szerzett számára a nemzetközi színtéren. Néhány évtized alatt a Kenzo az eredetiség és a színesség szinonimájává vált, nemcsak a divatban, hanem a parfümök terén is. A márka kulcsfontosságú pillanatai közé tartozik az ikonikus, a természet által inspirált kollekciók bemutatása és a globális terjeszkedés, amely a szépségipart is elérte.
A Kenzo filozófiája az életörömre, a szólásszabadságra és a sokféleség tiszteletére épít. A márka játékos hozzáállásával tűnik ki a színekhez és mintákhoz, amelyeket gyakran virágmotívumok és természeti elemek inspirálnak, ami minden termékükben megjelenik a divattól a parfümökig. A fenntarthatóság terén hangsúlyt fektetnek a kíméletes összetételre, az újrahasznosítható csomagolásra és az állatkísérletek mellőzésére. A márka kreatív koncepciója a keleti és nyugati kultúra harmonikus összekapcsolására épül, ami nemcsak a divat szerelmeseit, hanem a hírességeket is megnyeri – a márka nagykövetei között volt például Shu Qi színésznő vagy Julia Garner modell. A Kenzo emellett ismert markáns kampányairól és eredeti bemutatkozásairól a közösségi médiában.
A Kenzo kínálatában nemcsak divatkollekciók találhatók, hanem mindenekelőtt ikonikus parfümök, amelyek legendává váltak – például a Kenzo Flower by Kenzo, amelynek illata a tisztaság és nőiesség ünneplése, vagy a Kenzo Homme kollekció, amely frissességéről és tenger ihlette jellegéről ismert. Ezen kívül testápolási kozmetikumokat és kiegészítőket is kínálnak, amelyek kiemelik a márka egyedi stílusát. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy influencerekkel mindig új nézőpontot hoznak a márka hagyományos értékeire. A Kenzo ideális választás azok számára, akik az elegancia, frissesség és játékosság egyedi kombinációját keresik, szeretik a modern dizájnt és ki akarnak tűnni a tömegből.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.