Kenzo Homme 2022
Eau de Toilette férfiaknak
60 ml ért 20 295 Ft
Raktáron , péntek 2026-01-02 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
20 295 Ft
Kenzo az innováció és egyediség szinonimája a parfümök világában, és a Kenzo Homme 2022 toalettvíz sem kivétel. Ez az illat a modern férfiak számára készült, akik értékelik az elegancia és a természetes erő kombinációját. A 60 ml-es kiszerelés ideális útitárs otthon és útközben egyaránt. Az illat a természet ihlette, és remek választás esti társasági eseményekre vagy romantikus találkozókra.
Az első illatoláskor a friss tengeri tónusok ragadják meg a figyelmét, amelyek harmonikusan keverednek az egzotikus szerecsendióval és a titokzatos calypsoval. Ezek a kezdeti akkordok érzéki élményt nyújtanak, mely az óceán erejét és a kalandot idézi.
Az illat szívében mély pacsuli és fenyő aroma található, amelyek fás mélységet és férfiasságot adnak a parfümnek. Az illat alapját a cédrus és szantálfa kombinációja zárja, amely tartós és felejthetetlen benyomást kelt. Ez a fás kompozíció kifinomultságot és melegséget kölcsönöz az illatnak, amit mindenki értékelni fog, aki találkozik vele.
Alkalmazza a Kenzo Homme 2022 toalettvizet a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fülek mögötti terület. Ezek a helyek biztosítják, hogy az illat a lehető legtovább tartson, köszönhetően az innen kiáramló hőnek. A maximális hatás érdekében száraz és tiszta bőrre vigye fel. Kerülje a csuklók egymáshoz dörzsölését alkalmazás után, hogy ne sérüljenek az illatmolekulák. Tárolja az üveget hűvös és száraz helyen, közvetlen napfénytől távol, hogy megőrizze annak minőségét.
Fej calypsone, szerecsendió, tengeri tónus
Szív fenyő, pacsuli
Alap cédrus, szantálfa
Gyúlékony., Gyermekektől elzárva tartandó., Kerülje a sérült bőrrel és szemekkel való érintkezést.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872423329
A Kenzo egy világhírű márka, amely Japánból származik, és amelyet 1970-ben alapított Párizsban a vízionárius tervező, Kenzo Takada. Merész víziója, amely a japán hagyományokat az európai bájjal ötvözi, az egész divatház irányvonalát befolyásolta, és gyorsan elismerést szerzett számára a nemzetközi színtéren. Néhány évtized alatt a Kenzo az eredetiség és a színesség szinonimájává vált, nemcsak a divatban, hanem a parfümök terén is. A márka kulcsfontosságú pillanatai közé tartozik az ikonikus, a természet által inspirált kollekciók bemutatása és a globális terjeszkedés, amely a szépségipart is elérte.
A Kenzo filozófiája az életörömre, a szólásszabadságra és a sokféleség tiszteletére épít. A márka játékos hozzáállásával tűnik ki a színekhez és mintákhoz, amelyeket gyakran virágmotívumok és természeti elemek inspirálnak, ami minden termékükben megjelenik a divattól a parfümökig. A fenntarthatóság terén hangsúlyt fektetnek a kíméletes összetételre, az újrahasznosítható csomagolásra és az állatkísérletek mellőzésére. A márka kreatív koncepciója a keleti és nyugati kultúra harmonikus összekapcsolására épül, ami nemcsak a divat szerelmeseit, hanem a hírességeket is megnyeri – a márka nagykövetei között volt például Shu Qi színésznő vagy Julia Garner modell. A Kenzo emellett ismert markáns kampányairól és eredeti bemutatkozásairól a közösségi médiában.
A Kenzo kínálatában nemcsak divatkollekciók találhatók, hanem mindenekelőtt ikonikus parfümök, amelyek legendává váltak – például a Kenzo Flower by Kenzo, amelynek illata a tisztaság és nőiesség ünneplése, vagy a Kenzo Homme kollekció, amely frissességéről és tenger ihlette jellegéről ismert. Ezen kívül testápolási kozmetikumokat és kiegészítőket is kínálnak, amelyek kiemelik a márka egyedi stílusát. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy influencerekkel mindig új nézőpontot hoznak a márka hagyományos értékeire. A Kenzo ideális választás azok számára, akik az elegancia, frissesség és játékosság egyedi kombinációját keresik, szeretik a modern dizájnt és ki akarnak tűnni a tömegből.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.