Kenzo Jeu D'Amour L'Elixir Intense
Eau de Parfum nőknek
Kenzo új dimenziót hoz a női érzékiségbe a Jeu D'Amour L'Elixir Intense parfümvízzel. Ez az illat azoknak a nőknek készült, akik szeretnék kifejezni szenvedélyes és csábító oldalukat. A Jeu D'Amour kollekció része, amely híres merész megközelítéséről a szerelem és flört terén. A Kenzo márka a kreativitás és innováció szinonimája, amely ebben az érzéki kompozícióban is tükröződik. Ideális esti eseményekhez, amikor el akarja bűvölni a többieket és felejthetetlen benyomást akar hagyni.
A Kenzo Jeu D'Amour L'Elixir Intense parfümvíz gazdag összetételével varázsol el. Az elején üdvözli Önt a mandarin és narancs frissítő keveréke, édes szederrel kiegészítve. Az illat szívében tubarózsa és jázmin virágos jegyei bontakoznak ki, finomságot és eleganciát adva a kompozíciónak. Az illat alapja édes és meleg, köszönhetően a karamell, pacsuli, rum, szantálfa és vanília kombinációjának. Ez a kifinomult keverék hosszan tartó benyomást kelt, amely kiemeli személyiségét.
A Jeu D'Amour L'Elixir Intense több mint egy parfüm – ez egy élmény, amely serkenti az érzékeket és kiemeli a női eleganciát. Intenzitása miatt ez az illat ideális kiegészítő különleges alkalmakra és estékhez, amikor ragyogni akar és különlegesnek érzi magát. Ez egy illat, amely luxus és vonzerő fátylával burkolja be Önt.
Vigye fel a Kenzo Jeu D'Amour L'Elixir Intense parfümöt a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé. Ezek a helyek a test melege által a legjobban érintettek, lehetővé téve, hogy az illat teljes intenzitásában kibontakozzon. Finoman permetezheti az illatot a levegőbe, és átsétálhat rajta, hogy finoman leülepedjen a ruháin és haján. Ügyeljen arra, hogy a parfümöt száraz és tiszta bőrre vigye fel, hogy illata hosszan tartó és autentikus maradjon.
Fej mandarin, narancs, szeder
Szív jázmin, tubarózsa
Alap karamell, pacsuli, rum, szantálfa, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872323667
A Kenzo egy világhírű márka, amely Japánból származik, és amelyet 1970-ben alapított Párizsban a vízionárius tervező, Kenzo Takada. Merész víziója, amely a japán hagyományokat az európai bájjal ötvözi, az egész divatház irányvonalát befolyásolta, és gyorsan elismerést szerzett számára a nemzetközi színtéren. Néhány évtized alatt a Kenzo az eredetiség és a színesség szinonimájává vált, nemcsak a divatban, hanem a parfümök terén is. A márka kulcsfontosságú pillanatai közé tartozik az ikonikus, a természet által inspirált kollekciók bemutatása és a globális terjeszkedés, amely a szépségipart is elérte.
A Kenzo filozófiája az életörömre, a szólásszabadságra és a sokféleség tiszteletére épít. A márka játékos hozzáállásával tűnik ki a színekhez és mintákhoz, amelyeket gyakran virágmotívumok és természeti elemek inspirálnak, ami minden termékükben megjelenik a divattól a parfümökig. A fenntarthatóság terén hangsúlyt fektetnek a kíméletes összetételre, az újrahasznosítható csomagolásra és az állatkísérletek mellőzésére. A márka kreatív koncepciója a keleti és nyugati kultúra harmonikus összekapcsolására épül, ami nemcsak a divat szerelmeseit, hanem a hírességeket is megnyeri – a márka nagykövetei között volt például Shu Qi színésznő vagy Julia Garner modell. A Kenzo emellett ismert markáns kampányairól és eredeti bemutatkozásairól a közösségi médiában.
A Kenzo kínálatában nemcsak divatkollekciók találhatók, hanem mindenekelőtt ikonikus parfümök, amelyek legendává váltak – például a Kenzo Flower by Kenzo, amelynek illata a tisztaság és nőiesség ünneplése, vagy a Kenzo Homme kollekció, amely frissességéről és tenger ihlette jellegéről ismert. Ezen kívül testápolási kozmetikumokat és kiegészítőket is kínálnak, amelyek kiemelik a márka egyedi stílusát. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy influencerekkel mindig új nézőpontot hoznak a márka hagyományos értékeire. A Kenzo ideális választás azok számára, akik az elegancia, frissesség és játékosság egyedi kombinációját keresik, szeretik a modern dizájnt és ki akarnak tűnni a tömegből.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.