Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. Blanc
Eau de Toilette férfiaknak
100 ml ért 19 830 Ft
Raktáron , szerda 2025-12-24 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
19 830 Ft
A Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. Blanc eau de toilette több mint egy illat; az elegancia és a sportos szellem szimbóluma. Ez a fás kompozíció az ikonikus Lacoste pólóingek által inspirált, melyek a stílus és a presztízs szinonimájává váltak. A parfüm frissességet hoz, ami ideális a modern férfi számára, aki az aktív életmód és a kifinomult megjelenés harmóniáját keresi.
Az illatot a rozmaring és a grapefruit friss és élénk tónusai nyitják meg, melyeket kardamom és cédrus tűleveleinek pikáns árnyalata egészít ki. Ez az élénkítő keverék energikus bevezetést nyújt, amely átvált az illat szívébe, ahol a tubarózsa és az egzotikus ylang ylang virágos akkordjai találkoznak. Ezek az összetevők finom eleganciát és mélységet adnak az illatnak.
A parfüm alapját érzéki keverék alkotja, bőrrel, virginiai cédrussal, zamattal és vetiverrel, mely kiemeli a viselő férfiasságát és karizmáját. A Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. Blanc tökéletes választás egy kötetlen esti találkozóra vagy egy elegáns nappali viselésre, amikor felejthetetlen benyomást szeretne hagyni.
A legjobb eredmény elérése érdekében alkalmazza a Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. Blanc eau de toilette-t a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fülek mögötti terület. Ezek a testterületek segítenek az illat kibontakozásában és tartósabbá tételében. Finomabb hatás érdekében alkalmazhatja a hajra vagy természetes anyagú ruhára is. Kerülje a közvetlen érintkezést a szemmel és a nyílt sebekkel. Kiegyensúlyozott összetételének köszönhetően ez az illat ideális mindennapi használatra, és egész nap frissességet és magabiztosságot biztosít.
Fej cédrus tűlevél, grapefruit, kardamom, rozmaring
Szív tubarózsa, ylang ylang
Alap bőr, velúr, vetivérfű, Virginia cédrus
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
www.lacoste.com
EAN: 0737052413174
A Lacoste egy francia márka, amely 1933-ban jött létre René Lacoste teniszező és André Gillier üzletember víziójának köszönhetően. Az ő vágyuk, hogy a sportos eleganciát a mindennapi stílussal ötvözzék, vezetett a jellegzetes krokodilos logó megszületéséhez, amely a minőség és az eredetiség szimbólumává vált. A márka eredetileg legendás pólóival vált híressé, amelyek gyorsan népszerűek lettek nemcsak a sportolók, hanem a divat világában is. A kivételes innovációs érzék és a kifinomult egyszerűség kíséri a Lacoste-ot évtizedek óta, amely idő alatt a teniszpályákról a kifutókra és a városi utcákra is kiterjedt.
A Lacoste filozófiája a laza elegancia, a mozgás szabadsága és az időtlen stílus összekapcsolásán alapul. A márka nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra és az etikus gyártásra – kollekciói rendszeresen használnak környezetbarát anyagokat és korszerű eljárásokat, amelyek tiszteletben tartják a környezetet. A márka alkotásait a sportvilág, a természet és a városi kultúra inspirálja, ami megjelenik minden új kollekció tiszta vonalaiban és friss színeiben. A márka gyakran megjelenik rangos sporteseményeken, és számos ismert személyiséggel társítják, akik értékelik egyedi stílusát és kényelmét. A Lacoste kampányaival és közösségi média kommunikációjával az optimizmust, az önbizalmat és a mozgás örömét hangsúlyozza.
A Lacoste kínálata széles termékválasztékot ölel fel – a klasszikus ruházattól kezdve a lábbeliken, órákon, napszemüvegeken át egészen a parfümökig és kiegészítőkig. A legkeresettebbek közé tartoznak az ikonikus pólók, az elegáns órák és a friss illatok, mint például a Lacoste L.12.12 Blanc. A márka rendszeresen lep meg limitált kiadásokkal, amelyek neves tervezőkkel vagy sportolókkal való együttműködésben születnek, friss energiát és eredetiséget hozva a kollekciókba. A Lacoste termékei ideális választást jelentenek mindazoknak, akik értékelik a sportos lazaság, a minőség és egy csipetnyi francia sikk egyesítését, akár a mindennapi életben, akár különleges alkalmakra.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.