Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle French Panache
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
Fedezze fel a francia báj varázsát a Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle French Panache női toalettvízzel, amely az eleganciát és az önbizalmat testesíti meg. A Lacoste, amely sportos eleganciájáról ismert, ezzel a különleges illattal bővíti a Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle kollekciót. Az illat a francia stílus könnyedsége és játékossága által ihletett, ideális azoknak a nőknek, akik ki szeretnék fejezni egyediségüket és belső erejüket.
Az illat friss rózsabors, lédús feketeribizli és üdítő bergamott jegyekkel nyit. Ezek a szikrázó összetevők energikus bevezetőt teremtenek, amely azonnal magával ragad. Az illat szívében a pezsgő, rózsa és jázmin Sambac luxus kombinációja található, amelyek együtt bűvös és érzéki harmóniát alkotnak. Az alapot meleg fehér fa, érzéki pézsma és pacsuli adják, amelyek mélységet kölcsönöznek az illatnak és kiemelik annak tartós hatását.
A Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle French Panache kiváló választás esti rendezvényekre és különleges alkalmakra, amikor szeretne kitűnni és felejthetetlen benyomást kelteni. Ez a parfüm tökéletes azoknak a nőknek, akik nem félnek kitűnni és minden pillanatot élvezni gráciával és bájjal.
Az optimális hatás elérése érdekében vigye fel a Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle French Panache illatot a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé. Ezek a területek hőt bocsátanak ki, amely segíti az illat kibontakozását és kiemeli annak egyes összetevőit. A hosszabb tartósság érdekében kis mennyiséget ruhára is permetezhet, azonban kerülje a finom szöveteket. A ciprusos kompozíciójának köszönhetően ez a parfüm ideális esti viselethez, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
Fej bergamott, fekete ribizli, rózsabors
Szív pezsgő, rózsa, Sambac jázmin
Alap fehér fa, pacsuli, pézsma
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
InterParfums Inc.
www.lacoste.com
EAN: 3614228228671
A Lacoste egy francia márka, amely 1933-ban jött létre René Lacoste teniszező és André Gillier üzletember víziójának köszönhetően. Az ő vágyuk, hogy a sportos eleganciát a mindennapi stílussal ötvözzék, vezetett a jellegzetes krokodilos logó megszületéséhez, amely a minőség és az eredetiség szimbólumává vált. A márka eredetileg legendás pólóival vált híressé, amelyek gyorsan népszerűek lettek nemcsak a sportolók, hanem a divat világában is. A kivételes innovációs érzék és a kifinomult egyszerűség kíséri a Lacoste-ot évtizedek óta, amely idő alatt a teniszpályákról a kifutókra és a városi utcákra is kiterjedt.
A Lacoste filozófiája a laza elegancia, a mozgás szabadsága és az időtlen stílus összekapcsolásán alapul. A márka nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra és az etikus gyártásra – kollekciói rendszeresen használnak környezetbarát anyagokat és korszerű eljárásokat, amelyek tiszteletben tartják a környezetet. A márka alkotásait a sportvilág, a természet és a városi kultúra inspirálja, ami megjelenik minden új kollekció tiszta vonalaiban és friss színeiben. A márka gyakran megjelenik rangos sporteseményeken, és számos ismert személyiséggel társítják, akik értékelik egyedi stílusát és kényelmét. A Lacoste kampányaival és közösségi média kommunikációjával az optimizmust, az önbizalmat és a mozgás örömét hangsúlyozza.
A Lacoste kínálata széles termékválasztékot ölel fel – a klasszikus ruházattól kezdve a lábbeliken, órákon, napszemüvegeken át egészen a parfümökig és kiegészítőkig. A legkeresettebbek közé tartoznak az ikonikus pólók, az elegáns órák és a friss illatok, mint például a Lacoste L.12.12 Blanc. A márka rendszeresen lep meg limitált kiadásokkal, amelyek neves tervezőkkel vagy sportolókkal való együttműködésben születnek, friss energiát és eredetiséget hozva a kollekciókba. A Lacoste termékei ideális választást jelentenek mindazoknak, akik értékelik a sportos lazaság, a minőség és egy csipetnyi francia sikk egyesítését, akár a mindennapi életben, akár különleges alkalmakra.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.