Lalique Hommage a L'Homme Voyageur
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Fedezze fel a Lalique mesterművét, amely az elegancia és férfiasság megtestesítője – Hommage a L'Homme Voyageur. Ez az orientális eau de toilette a modern úriember számára készült, aki állandóan úton van, de sosem feledkezik meg stílusáról és ízléséről. A parfümvilág ikonja, a Lalique, ezzel az illattal a luxus és a kifinomultság esszenciáját hozza el, amely tökéletes esti eseményekre és különleges alkalmakra. Ez egy illat, amely maradandó benyomást kelt és kiemeli minden férfi karizmáját.
Az illat elején a bergamott frissessége és a kardamom fűszeressége fogadja, amelyek együtt dinamikus és energikus kezdést alkotnak. A szívjegyeket földes vetiver, egzotikus papirusz és érzéki pacsuli alkotja, amelyek harmonikus kompozíciót hoznak létre, tele mélységgel és kifinomultsággal. Az illat alapja meleg és csábító, a borostyán, moha és édes vanília tónusainak köszönhetően, amelyek hosszú és felejthetetlen lezárást biztosítanak.
A Lalique Hommage a L'Homme Voyageur több mint egy illat; ez egy életstílus és ízlés nyilatkozata. Tökéletes azoknak a férfiaknak, akik értékelik a minőséget és az eleganciát, amely időtálló. Ez az eau de toilette nagyszerű ajándék minden férfinak, aki szeret új horizontokat felfedezni és folyamatosan feszegeti saját határait.
Alkalmazza a Lalique Hommage a L'Homme Voyageur-t pulzuspontokra, például a csuklóra, nyakra vagy a fül mögé, hogy az illat jobban kibontakozzon és egész nap kitartson. Az intenzívebb hatás érdekében finoman permetezheti a ruházatra is. Győződjön meg róla, hogy bőre hidratált, ami segít az illatnak jobban tapadni és tovább tartani. Ne feledje, hogy a kevesebb néha több – néhány csepp ebből az intenzív illatból elegendő, hogy egész nap elkísérje.
Fej bergamott, kardamom
Szív pacsuli, papirusz, vetivérfű
Alap borostyán, moha, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Lalique Group SA
www.lalique.com
EAN: 7640111501053
A Lalique egy ikonikus francia márka, amelyet 1888-ban alapított a neves üvegművész és ékszerész, René Lalique. Egyedi látásmódja összekapcsolta a művészi eleganciát az üvegkészítés innovatív megközelítésével, ami megalapozta egy luxusmárka születését, amely gyorsan presztízst szerzett nemcsak az ékszerek, hanem a parfümök és dizájntárgyak világában is. Az egyik legfontosabb mérföldkő volt a márka belépése a parfümpiacon 1931-ben, amikor René Lalique megalkotta az első üvegcsét a híres Coty parfümhöz, majd később bővítette kínálatát egyedi kristály és lakberendezési tárgyakkal. Több mint egy évszázados története során a Lalique a francia luxus és a tökéletes kézművesség szimbólumává vált.
A Lalique filozófiája a hagyomány, a modern dizájn és a kivételes kézműves munka harmonikus összekapcsolásán alapul. A márka elkötelezett a fenntarthatóság és a környezetbarát megközelítés iránt, ami megnyilvánul a kiváló minőségű kristály és a gondosan válogatott összetevők használatában parfümjei előállítása során. Inspirációját főként a természetből, művészetből és geometriai formákból meríti, amelyek minden termékének részleteiben megjelennek. A Lalique soha nem csupán trendekkel kísérletezett, hanem mindig hangsúlyt fektetett a hosszú távú esztétikai értékre és az eredetiségre. Neves tervezőkkel és művészekkel való együttműködése révén feledhetetlen kollekciók születtek, amelyek gyakran jelennek meg rangos galériákban és kiállításokon világszerte.
A Lalique kínálatában elsősorban luxus parfümök, ikonikus kristály üvegcsék, elegáns ékszerek és lenyűgöző lakásdekorációk találhatók. A leghíresebb termékek közé tartozik a Lalique de Lalique parfümkollekció vagy a kézzel készített üvegcsékben kapható exkluzív limitált kiadások 100 ml-es vagy annál nagyobb méretben, amelyek keresett gyűjtői darabok. A márka ideális választás azok számára, akik szeretik az időtlen stílust, a kiváló kézművességet és a különleges élményeket – megszólítja azokat, akik értékelik a szépséget minden részletben és igazi francia luxust szeretnének élvezni.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.