Lattafa Ajayeb Dubai
Eau de Parfum uniszex
100 ml ért 6 920 Ft
Raktáron , csütörtök 2025-12-18 Önnél
Doprava zdarma
6 920 Ft
A Lattafa Ajayeb Dubai parfümvíz tökéletes ötvözete a keleti és modern elemeknek, melyek egyedi édességükkel varázsolnak el. Ez az illat a neves Lattafa márka műhelyéből származik, amely híres arról, hogy hagyományos arab összetevőket modern trendekkel ötvöz. Az Ajayeb Dubai kollekció a luxus és elegancia ünnepe, így ideális választás mindazok számára, akik ki akarnak tűnni személyiségükkel és ízlésükkel.
Az illat feje elbűvöli Önt az édes és friss ananásszal, amelyet finoman kiemel az egzotikus sáfrány. A parfüm szíve a kávés tónusok és a finom ibolya levelek szokatlan kombinációjával lep meg, amelyek mélységet és kifinomult eleganciát adnak a kompozíciónak. Az alapban édes vanília és érzéki szantálfa telepszik meg, biztosítva a hosszan tartó és felejthetetlen benyomást. A Lattafa Ajayeb Dubai így tökéletes választás esti eseményekre, amikor felejthetetlen benyomást szeretne kelteni.
Unisex jellege miatt ez az illat ideális mind férfiak, mind nők számára, akik valami újszerűt és kifinomultat keresnek. A Lattafa ezzel az illattal mesterművet hozott létre, amely megszólít mindenkit, aki luxusra és egyediségre vágyik minden cseppben.
Vigye fel a Lattafa Ajayeb Dubai parfümvízet a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és a fül mögötti területek, ahol az illat a legjobban kibontakozik és egész nap tart. Ajánlott a parfümöt tiszta és száraz bőrre felvinni, hogy az illat optimálisan érvényesüljön. Az intenzívebb élmény érdekében az illatot a hajra vagy ruhára is felviheti, de kerülje a közvetlen érintkezést finom anyagokkal. Tárolja az üveget hűvös, sötét helyen, hogy az illat megőrizze minőségét és intenzitását.
Fej ananász, sáfrány
Szív ibolyalevél, kávé
Alap szantálfa, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360591551
A Lattafa márka az Egyesült Arab Emírségekből származik, és 2012-ben alapította Abdul Razzak Khatri. Az ő ambíciója az volt, hogy az orientális parfümök gazdag hagyományát a modern luxus és elérhetőség világába vigye. Néhány év alatt a Lattafa nemcsak a hazai piacon vált ismertté, hanem világszerte rajongókra tett szert egyedi orientális illatvilágával és parfümkészítési mesterségével. Kulcsfontosságú mérföldkő volt az arab kultúra ihlette kollekciók bevezetése, amelyek nemzetközi elismerést és növekvő népszerűséget hoztak a márkának kontinenseken át.
A Lattafa filozófiája a hagyományos orientális összetevők és a modern parfüm trendek összekapcsolásán alapul. A márka nagy hangsúlyt fektet a minőségi alapanyagokra, az autentikus élményre és az illatok hosszan tartó intenzitására, miközben az alkotás során az olyan értékeket tükrözi, mint az eredetiség, elegancia és érzékiség. A parfümkészítés során tiszteletben tartják a természetet és a helyi örökséget, ami a gondosan kiválasztott összetevőkben és etikus gyártási folyamatokban nyilvánul meg. Az inspirációt az arab művészetből, gazdag történelemből és egzotikus piacokból meríti, ami a márka illatainak egyedi karaktert ad. A Lattafa népszerű lett az influencerek és a parfümvilág ismerői között is, akik értékelik az innovatív megközelítést és merész kompozíciókat.
A Lattafa kínálata széles választékot tartalmaz női, férfi és uniszex parfümökből, amelyek között a parfümözött vizek és illóolajok dominálnak. Az ikonikus illatok közé tartozik például a Lattafa Raghba, amely meleg vaníliás és orientális kompozíciójáról híres, valamint a Lattafa Fakhar, amely érzéki frissességével és orientális tónusaival hódít. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat és együttműködik tehetséges parfümőrökkel, ami folyamatosan új és izgalmas illatokat hoz a kínálatba. A Lattafa ideális választás mindazok számára, akik eredeti parfümöt keresnek orientális árnyalattal, hosszú tartóssággal és kivételes minőség-ár aránnyal – legyen szó a hagyományos illatok kedvelőiről vagy az egzotikumot modern formában felfedezni vágyókról.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.