A fényképet készítjük
Lattafa Dalal
Eau de Parfum nőknek
100 ml ért 17 625 Ft
Raktáron , péntek 2025-12-12 Önnél
Doprava zdarma
17 625 Ft
A Lattafa bemutatja a Dalal kollekcióját, amely az elegancia és a frissesség megtestesítője egyetlen üvegben. Ez a 100 ml-es eau de parfum ideális választás azoknak, akik élettel teli és energikus illatot keresnek. A Dalal elbűvöl a citrusos jegyeivel, amelyek a mandarin és alma zamatos kombinációjának köszönhetően dominálnak a bevezetésben.
Az illat szívében lágy virágos akkordok bontakoznak ki, mint az ylang ylang és a jázmin, amelyeket elegánsan egészít ki egy narancsos érintés. Ez a virágos esszenciák harmóniája romantikus és érzéki dimenziót ad a parfümnek, ami tökéletes esti találkozókra vagy különleges alkalmakra.
Az illat alapja mesterien vanília, tölgyfazuzmó és pézsma kombinációjával zárul. Ezek az összetevők mély és meleg karaktert adnak a parfümnek, amely egész nap megmarad a bőrön. A Lattafa Dalal így tökéletes választás azoknak a nőknek, akik ki akarják hangsúlyozni önbizalmukat és karizmájukat, legyen szó akár egy üzleti találkozóról, akár egy romantikus vacsoráról.
A legjobb eredmény érdekében vigye fel a Lattafa Dalal-t a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fül mögötti terület, ahol a testhőmérséklet segíti az illat kibontakozását egész nap. Az illat tartósságának növelése érdekében ruhára vagy hajra is permetezheti, de mértékkel, hogy elkerülje a túlzott intenzitást. Használat előtt ajánlott kis mennyiséget tesztelni a bőrön, hogy megbizonyosodjon róla, nem vált ki nem kívánt reakciót. Ez a parfüm ideális választás esti eseményekre vagy olyan pillanatokra, amikor szeretné lenyűgözni a környezetét.
Fej alma, mandarin
Szív jázmin, narancs, ylang ylang
Alap pézsma, tölgymoha, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360598925
A Lattafa márka az Egyesült Arab Emírségekből származik, és 2012-ben alapította Abdul Razzak Khatri. Az ő ambíciója az volt, hogy az orientális parfümök gazdag hagyományát a modern luxus és elérhetőség világába vigye. Néhány év alatt a Lattafa nemcsak a hazai piacon vált ismertté, hanem világszerte rajongókra tett szert egyedi orientális illatvilágával és parfümkészítési mesterségével. Kulcsfontosságú mérföldkő volt az arab kultúra ihlette kollekciók bevezetése, amelyek nemzetközi elismerést és növekvő népszerűséget hoztak a márkának kontinenseken át.
A Lattafa filozófiája a hagyományos orientális összetevők és a modern parfüm trendek összekapcsolásán alapul. A márka nagy hangsúlyt fektet a minőségi alapanyagokra, az autentikus élményre és az illatok hosszan tartó intenzitására, miközben az alkotás során az olyan értékeket tükrözi, mint az eredetiség, elegancia és érzékiség. A parfümkészítés során tiszteletben tartják a természetet és a helyi örökséget, ami a gondosan kiválasztott összetevőkben és etikus gyártási folyamatokban nyilvánul meg. Az inspirációt az arab művészetből, gazdag történelemből és egzotikus piacokból meríti, ami a márka illatainak egyedi karaktert ad. A Lattafa népszerű lett az influencerek és a parfümvilág ismerői között is, akik értékelik az innovatív megközelítést és merész kompozíciókat.
A Lattafa kínálata széles választékot tartalmaz női, férfi és uniszex parfümökből, amelyek között a parfümözött vizek és illóolajok dominálnak. Az ikonikus illatok közé tartozik például a Lattafa Raghba, amely meleg vaníliás és orientális kompozíciójáról híres, valamint a Lattafa Fakhar, amely érzéki frissességével és orientális tónusaival hódít. A márka rendszeresen mutat be limitált kiadásokat és együttműködik tehetséges parfümőrökkel, ami folyamatosan új és izgalmas illatokat hoz a kínálatba. A Lattafa ideális választás mindazok számára, akik eredeti parfümöt keresnek orientális árnyalattal, hosszú tartóssággal és kivételes minőség-ár aránnyal – legyen szó a hagyományos illatok kedvelőiről vagy az egzotikumot modern formában felfedezni vágyókról.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.