Loewe Pour Homme
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Loewe bemutatja ikonikus Pour Homme sorozatát, amely a férfi elegancia és karizma ünneplése. Ez az eau de toilette a frissességet és mélységet ötvözi, így ideális választás magabiztos férfiaknak, akik olyan illatot keresnek, amely kiemeli személyiségüket. Az illat friss levendula, bazsalikom, mandarin és citrom jegyekkel kezdődik, amelyek harmonikusan keverednek, és ragyogóan frissítő nyitást hoznak létre.
Az illat szívében a gyöngyvirág és a muskátli finomsága bontakozik ki, virágos akkordot kölcsönözve a kompozíciónak, tele gyengédséggel és eleganciával. Az alapjegyekben az ámber, moha, szantálfa és vetiver mélységet és hosszan tartó hatást adnak. Ez a kombináció érzéki és kifinomult benyomást kelt, amely ideális esti találkozókra vagy fontos üzleti megbeszélésekre, amikor felejthetetlen benyomást szeretne hagyni.
A Loewe Pour Homme az időtlen elegancia és precizitás szimbóluma, amit a márka megtestesít. Az illat olyan férfiak számára készült, akik értékelik a minőséget és a hagyományos kézművességet, miközben kiemeli egyéni stílusukat és karizmájukat.
Az optimális hatás elérése érdekében vigye fel a Loewe Pour Homme eau de toilette-et a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülcimpák mögé. Így az illat jobban kibontakozik és egész nap kitart. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy ne sértse meg az illatmolekulákat. A maximális frissesség és intenzitás érdekében az illatot könnyedén permetezheti ruhára is, de mindig megfelelő távolságból, hogy ne hagyjon foltot.
Fej bazsalikom, citrom, levendula, tangerin
Szív gyöngyvirág, pelargónia
Alap borostyán, moha, szantálfa, vetivérfű
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.loewe.com
EAN: 8426017070119
Loewe egy ikonikus spanyol márka, melynek gyökerei egészen 1846-ig nyúlnak vissza, amikor is egy madridi helyi kézműves csoport alapította, majd 1872-ben Enrique Loewe Roessberg német kézműves kapcsolódott be a munkába. Az ő neve adta a márkának a jellegzetes identitását, és a bőrművesség iránti szenvedélye révén a Loewe gyorsan a kiváló bőráruk szinonimájává vált. A márka története számos kulcsfontosságú mérföldkővel van átszőve, mint például a spanyol királyi család udvari beszállítói címének elnyerése, vagy a luxusparfümök és divatkiegészítők kínálatának bővítése, amelyek világszerte elismerést szereztek.
A Loewe filozófiája a hagyományos kézművesség és a modern design egyesítésén alapul, ahol az eredetiségre, a fenntarthatóságra és a természetes anyagok tiszteletére helyezik a hangsúlyt. A márka ismert felelősségteljes gyártási megközelítéséről – válogatott és gyakran ökológiai tanúsítvánnyal rendelkező bőröket és más természetes alapanyagokat használ, és nagy hangsúlyt fektet a helyi kézműves gyártásra. A márka kreatív koncepcióját a spanyol kultúra, művészet és természet ihleti, ami tükröződik nemcsak az ikonikus táskák dizájnjában, hanem az illatok egyedi kompozíciójában és vizuális kampányaiban is. Olyan világsztárok, mint Penélope Cruz vagy Beyoncé, a Loewe-t kedvenc márkáik közé sorolják, és a közösségi médiában való hangsúlyos jelenlét, valamint a vezető művészekkel való együttműködés egyedi stílust kölcsönöz a márkának.
A Loewe kínálatában elsősorban a luxus bőráru dominál, de a márka jelentős parfümkollekciókat, divatkiegészítőket, ékszereket és ready-to-wear ruházatot is kínál. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Puzzle táska, a Loewe 001 parfümsorozat vagy a Botanical Rainbow kollekció, amely friss, természetes illatokat kínál különböző kiszerelésekben férfiaknak és nőknek egyaránt. Rendszeresen jelennek meg limitált kiadások és művészeti személyiségekkel való együttműködések, amelyek exkluzivitást és új dimenziót adnak a kollekcióknak. A Loewe ideális választás azok számára, akik a luxus, az időtlenség és az innováció egyedi ötvözetét keresik, és értékelik a kivételes minőséget a részletekre és a fenntarthatóságra való odafigyeléssel.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.