Loewe Solo Loewe Mercurio
Eau de Parfum férfiaknak
Loewe, a precizitásáról és a parfümművészet iránti szenvedélyéről ismert neves márka, bemutatja a Solo Loewe Mercurio sorozat újabb remekművét. Ez a parfüm 100 ml-es kiszerelésben készült olyan férfiak számára, akik olyan illatot keresnek, amely nemcsak feltűnő, hanem felejthetetlen is. Az illat édes, ugyanakkor kifinomult, így ideális választás esti társasági eseményekre vagy romantikus találkozókra.
A parfüm gondosan összeállított, hogy gazdag és érzéki élményt nyújtson. A kezdeti jegyekben frissítő fügelevél, lágy levendula és intenzív muskátli találkozik, amelyek együtt energikus és vonzó kezdést hoznak létre. Az illat szívét az édes és citrusos narancsvirág és mandarin jegyek alkotják, amelyek könnyedséget és frissességet adnak a parfümnek.
Az illat alapja a meleg és csábító jegyek valódi szimfóniája. A kardamom, pézsma, dohány, méz, édesgyökér és borostyán kombinációja mély és gazdag lezárást biztosít, amely hosszan tartó benyomást hagy. A Solo Loewe Mercurio olyan parfüm, amely nemcsak a férfiasságot és eleganciát hangsúlyozza, hanem önbizalmat és egyéni stílust is erősít.
Az optimális hatás elérése érdekében vigye fel a parfümöt a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, a nyakra vagy a fülek mögé. Ezek a területek jobban megőrzik az illatot egész nap. Ajánlott a parfümöt megfelelő távolságból alkalmazni, hogy egyenletesen oszoljék el. A tartósabb hatás érdekében kis mennyiséget frissen hidratált bőrre is lehet felvinni, ami segít az illat jobb megtapadásában.
Fej fügelevél, levendula, pelargónia
Szív mandarin, narancsvirág
Alap borostyán, dohány, édesgyökér, kardamom, méz, pézsma
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
LVMH Group
www.loewe.com
EAN: 8426017066600
Loewe egy ikonikus spanyol márka, melynek gyökerei egészen 1846-ig nyúlnak vissza, amikor is egy madridi helyi kézműves csoport alapította, majd 1872-ben Enrique Loewe Roessberg német kézműves kapcsolódott be a munkába. Az ő neve adta a márkának a jellegzetes identitását, és a bőrművesség iránti szenvedélye révén a Loewe gyorsan a kiváló bőráruk szinonimájává vált. A márka története számos kulcsfontosságú mérföldkővel van átszőve, mint például a spanyol királyi család udvari beszállítói címének elnyerése, vagy a luxusparfümök és divatkiegészítők kínálatának bővítése, amelyek világszerte elismerést szereztek.
A Loewe filozófiája a hagyományos kézművesség és a modern design egyesítésén alapul, ahol az eredetiségre, a fenntarthatóságra és a természetes anyagok tiszteletére helyezik a hangsúlyt. A márka ismert felelősségteljes gyártási megközelítéséről – válogatott és gyakran ökológiai tanúsítvánnyal rendelkező bőröket és más természetes alapanyagokat használ, és nagy hangsúlyt fektet a helyi kézműves gyártásra. A márka kreatív koncepcióját a spanyol kultúra, művészet és természet ihleti, ami tükröződik nemcsak az ikonikus táskák dizájnjában, hanem az illatok egyedi kompozíciójában és vizuális kampányaiban is. Olyan világsztárok, mint Penélope Cruz vagy Beyoncé, a Loewe-t kedvenc márkáik közé sorolják, és a közösségi médiában való hangsúlyos jelenlét, valamint a vezető művészekkel való együttműködés egyedi stílust kölcsönöz a márkának.
A Loewe kínálatában elsősorban a luxus bőráru dominál, de a márka jelentős parfümkollekciókat, divatkiegészítőket, ékszereket és ready-to-wear ruházatot is kínál. Az ikonikus termékek közé tartozik például a Puzzle táska, a Loewe 001 parfümsorozat vagy a Botanical Rainbow kollekció, amely friss, természetes illatokat kínál különböző kiszerelésekben férfiaknak és nőknek egyaránt. Rendszeresen jelennek meg limitált kiadások és művészeti személyiségekkel való együttműködések, amelyek exkluzivitást és új dimenziót adnak a kollekcióknak. A Loewe ideális választás azok számára, akik a luxus, az időtlenség és az innováció egyedi ötvözetét keresik, és értékelik a kivételes minőséget a részletekre és a fenntarthatóságra való odafigyeléssel.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.