Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh egy ikonikus illat, amely frissességet és örömöt hoz a parfümök világába. Ez a virágos eau de toilette azoknak a nőknek készült, akik szeretik a finom, mégis kifejező, élettel és optimizmussal teli illatokat. A Daisy Eau So Fresh a népszerű Daisy kollekció része Marc Jacobs-tól, amely játékos és nőies stílusáról ismert. Ez az illat ideális választás a tavaszi napokra, amikor a természet ébredezik, és érezni szeretné ugyanazt az energiát és frissességet.
Az illat egy szikrázó kombinációval indul, amely zöld levelek, málna, körte és grapefruit illatjegyeket tartalmaz, frissességet és energiát kölcsönözve. A parfüm szívében virágos harmónia bontakozik ki, rózsa, licsi, alma virág, jázmin és ibolya illatjegyekkel, mintha egy virágzó kertben sétálnánk. Az alapillat szilva, Virginia cédrus és pézsma finom tónusaiban gyökerezik, amelyek mélységet és érzékiséget adnak a parfümnek. Ez az eau de toilette kiváló választás romantikus sétákhoz vagy kerti partikhoz.
Marc Jacobs ezzel az illattal sikeresen megragadta a fiatalság és az öröm esszenciáját. A jellegzetes virágos dizájnnal ellátott üveg nemcsak a kozmetikai gyűjteményed gyönyörű kiegészítője, hanem a márkára jellemző játékosságot és eleganciát is kifejezi. Bár az illat finom, jelenléte összetéveszthetetlen, és olyan nyomot hagy maga után, amelyre mindenki emlékezni fog.
Vigye fel a Daisy Eau So Fresh-t tiszta és száraz bőrre, ideális esetben a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fül mögötti terület. Ez biztosítja, hogy az illat tovább tartson, és egyenletesen szabaduljon fel egész nap. Az intenzívebb élmény érdekében az illat permetezhető hajra vagy ruhára is, de mindig megfelelő távolságból, hogy ne károsítsa a szöveteket. Tartsa az üveget hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől távol, hogy az illat megőrizze minőségét.
Fej grapefruit, körte, málna, zöld levél
Szív almafavirág, ibolya, jázmin, licsi, rózsa
Alap pézsma, szilva, Virginia cédrus
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614229159073
Marc Jacobs egy ikonikus amerikai divat- és szépségmárka, amely 1984-ben jött létre New Yorkban. Alapítója maga Marc Jacobs, a látomásos tervező, akinek egyedi divatlátása nemcsak a márka stílusát befolyásolta, hanem egy egész tervezői generációt is. Már kezdetektől fogva felhívta magára a figyelmet eredeti kollekcióival, amelyek a magas divat világába váratlan játékosságot, lázadást és önkifejezési szabadságot vittek. Jelentős mérföldkő volt 1997, amikor Marc Jacobs a Louis Vuitton kreatív igazgatója lett, miközben saját nevét is fejlesztette, amely gyorsan az egyedi luxus és innováció szinonimájává vált.
A Marc Jacobs filozófiája az egyéniség, a bátorság és a különleges szépség ünneplésén alapul. Minden termék egyedi tervezésű, hangsúlyt fektetve az eredetiségre, a kísérletezésre és a divat, valamint az élet örömére. A márka etikus gyártást alkalmaz, kiváló minőségű anyagokat használ, és gyakran hoz limitált kollekciókat, amelyek tükrözik az aktuális trendeket és társadalmi témákat. Az inspirációt a művészet, a popkultúra és a New York-i életstílus adja, amely megjelenik az egyedi dizájnban és a közösségi médiában való kommunikációban. Az olyan hírességek, mint Lady Gaga, Sofia Coppola vagy Kaia Gerber, segítenek terjeszteni a szabadság és önkifejezés üzenetét.
A Marc Jacobs kínálata széles termékskálát foglal magába, a parfümöktől, dekoratív kozmetikumoktól, bőrápolástól az ikonikus divatkiegészítőkig. A legismertebbek közé tartozik a Daisy parfümkollekció, amely elbűvölte a világot friss virágos jegyeivel és ikonikus üveg dizájnjával. A sminkkollekció mindent kínál a rúzsoktól a szemhéjpúdereken át a luxus szempillaspirálokig, amelyek intenzív színekkel és hosszan tartó hatással tűnnek ki. A márka rendszeresen működik együtt művészekkel és influencerekkel, és limitált kiadásokat dob piacra, amelyek keresett gyűjtői darabok. A Marc Jacobs termékek ideálisak mindenkinek, aki szereti az eredeti stílust, nem fél kitűnni a tömegből, és a kozmetikában és a divatban is valami pluszt keres – élményt, érzelmet és a saját személyiség kifejezésének lehetőségét.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.